به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۴۳۳۰

واردات خودرو از سوی نزدیکان احمدی‌نژاد!

گروه اقتصادي: دولتمردان قبلی و نزدیکان رییس جمهور سابق از محل درآمدهای حاصل از اجاره مناطق آزاد تجاری، املاکی را در پایتخت خریداری و با استفاده از پول بیت المال خودروهایی را نیز به کشور وارد کرده اند که اکنون در اختیار آن ها است که باید با برخورد قاطع دستگاه قضا بازپس گرفته شود.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس) غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در واکنش به عدم تحویل 26 خودروی نهاد ریاست جمهوری توسط دولت دهم گفت: جای تاسف بسیار است که با وجود ادعاهای پاک دستی دولت سابق به خصوص شخص آقای احمدی نژاد هر روز اخبار تاسف باری از اقداماتی از قبیل تصرف غیر قانونی اموال بیت المال توسط این گروه شنیده می شود.

نماینده رشت در مجلس در ادامه این مطلب افزود: بخش مهمی از منابع کشور متعلق به بیت المال است هنوز در اختیار دولتمردان سابق است که در این راستا لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با دولتمردان سابق برای عدم بازگرداندن خودرو و اموال بیت المال ضروری به نظر می رسد. جعفرزاده ایمن آبادی هم چنین تصریح کرد: دولتمردان قبلی و نزدیکان رییس جمهور سابق از محل درآمدهای حاصل از اجاره مناطق آزاد تجاری، املاکی را در پایتخت خریداری و با استفاده از پول بیت المال خودروهایی را نیز به کشور وارد کرده اند که اکنون در اختیار آن ها است که باید با برخورد قاطع دستگاه قضا بازپس گرفته شود.

وی تاکید کرد: انتظار می رود که دستگاه قضا برخورد قضایی قاطعی با مسئولین دولت قبل صورت پذیرد تا درس عبرتی برای همگان شود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس کوتاهی در برابر تخلفات احمدی نژاد را غیر قابل قبول توصیف و تصریح کرد: برای پیشگیری از رخ دادن اتفاقات اینگونه باید طبق قانون و مقررات با آقای احمدی نژاد، همراهان و کلیه متخلفان برخورد صورت پذیرد تا مردم متوجه شوند که این مملکت بر اساس قانونی می چرخد.

با وجود به اتمام رسیدن دولت دهم هنوز 26 خودروی متعلق به ریاست جمهوری در اختیار نزدیکان محمود احمدی نژاد است که از بازگردادندن ان به دولت قانونی وقت سرباز می زنند. گذشته از این پرونده اجاره غیر قانونی برخی ساختمان های مرغوب مناطق آزاد توسط دولت قبل به موسسه تخت مدیریت معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در دولت دهم هم چنان توسط دولت روحانی در حال پیگیری است.

ف - اسدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۱
چرا هیچ کس جرات بازجویی از احمدی نژاد رو نداره از بگم بگم می ترسن (234055)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۳:۴۱
مشکل اینست که خیلی ها را نمک گیر کرده است :) (234138)
مرند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۱:۰۳
يادش به خير جقدر ما رو سركار كذاشتي اقا محمود. بازي مان دادي !!! با اون سهام عدالتت كه جه شبها به عشقش با عشق عدالتت خوابمان برد ؤ ؤ ؤ ؤ ؤ (234066)
کرامت انسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۱:۱۸
بیت المال ....!!!!!!!!!!!!
دلواپسان بیدارند آیا هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! (234072)
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۴:۰۵
چرااحمدی نزاد را دستگاه قضایی محاکمه نمی کنند اعتماد مردم از قوه ی قضاییه کم می شود نترسید اگر ادعای حکومت مولا علی می کنید باید ان ر ا محا کمه کنید برابر حق تک تک ملت مسول هستید (234143)
جارانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۱۸:۱۴
آقاجان یک راه حل بسیار ساده وجود دارد یکی از نمایندگان مجلس یا معاونت حقوقی رئیس جمهور رسما از احمدی نژاد شکایت کند تا قضیه مشخص شود شاید این رویه ای بوده که از دولتهای قبل به جا مانده برای همین دولت فقط می خواهد هیاهوی رسانه ای راه بیاندازند اگر واقعا خودرو هایی غیر قانونی نزد احمدی نژاد است دولت روحانی طبق قانون باید شکایت کند مگر اینکه دیگران هم قبلا از این مزایا داشته اند و.... (234228)
اذرخش
۱۳۹۳/۰۳/۱۷ ۲۳:۲۲
8سال به کشورخدمت کرد مشکل مسکن حل شد،مشکل بیکاری حل شد،مشکل امریکا واسراییل حل شد،دنیابامدیریت محمودی نژاد به راه راست هدایت شد،حالا بعد 8سال تلاش برای حل مشکلات دنیا چه عیبی داره بنده های صالح وپاک خدا چندوقتی سواراین ماشینهابشن؟اخه قراره سخت کارکنن تابتونن هرکدوم قسطی یه دونه پراید بخرن بعدماشینهاروخودشون عین ادمیزاد میارن تحویل میدن. (234326)