به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۸ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : ۴۴۴۳۵

برتری 2-0 آرژانتین با گلزنی لیونل مسی

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال آرژانتین در جریان دیداری تدارکاتی با گلزنی لیونل مسی برار اسلوونی به برتری 2 بر صفر دست یافت.
برتری 2-0 آرژانتین با گلزنی لیونل مسی
تیم ملی آرژانتین دارنده دو عنوان قهرمانی جهان در سالهای 1978 و 1986 آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی برزیل را بامداد یکشنبه در شهر بوینس آیرس مقابل اسلوونی برگزار کرد و در پایان به برتری 2 بر صفر دست یافت. آرژانتین درحالی این دیدار را آغاز کرد که بسیاری از ستارگان این تیم همچون لیونل مسی، گونزالو هیگواین، آنخل دی ماریا،ازکوئیل گارای، پابلو زابالتا، سرخیو آگوئرو و گاگاو روی نیمکت نشسته بودند.

با این حال این تیم نیمه نخست را با گل زیبای ریکی آلوارز که در دقیقه 12 به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. در نیمه دوم لیونل مسی به میدان آمد و گل دوم تیمش را در دقیقه هفتاد و ششم به نام خود ثبت کرد. در دقایق آغازین این دیدار، لوکاس بیگلیا هافبک آرژانتین مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را با کامپاگنارو داد. آرژانتین در گروه ششم جام جهانی 2014 با تیم های ایران، نیجریه و بوسنی رقابت خواهد کرد. در دیگر دیدار مهم تدارکاتی شنبه شب، کامرون با یک گل از سد مولداوی گذشت و بلژيك هم 1-0 از سد تونس عبور كرد.