به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۳۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۴۷۳۴

مشکل «تانگوی تخم‌مرغ داغ» حل شد؟

گروه فرهنگ و هنر: مشکل نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان حل شد و این نمایش از شامگاه 20 خردادماه دوباره به صحنه می‌رود.
مشکل «تانگوی تخم‌مرغ داغ» حل شد؟
عباس غفاری مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، گفت: خوشبختانه پس از چند روز گفت‌وگو و تعامل میان اداره کل هنرهای نمایشی، قوه قضاییه و گروه اجرایی نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ»، مشکلاتی که برای اجرای این اثر بوجود آمده بود حل شد و اجرای این نمایش از امشب 20 خردادماه از سر گرفته می‌شود.

او اضافه کرد: در این چند روز مدیر اداره کل هنرهای نمایشی به همراه نماینده معاون هنری، آقای مرزبان کارگردان نمایش، آقای نصیریان بازیگر پیشکسوت نمایش و گروهی از بازیگران با نماینده قوه قضاییه صحبت کردند و با این گفت‌وگو‌ها مشکلات حل شد و تعاملی ایجاد شد تا گروه بتوانند به اجرای خود ادامه بدهند.

نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» نوشته اکبر رادی و کار هادی مرزبان روز 16 خردادماه پس از 33 اجرا، توسط بخشی از قوه قضاییه توقیف شد. در چند روز گذشته عوامل گروه با همراهی نمایندگانی از مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری برای حل مشکل ایجاد شده در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدند و توضیحاتی را ارائه کردند. این نمایش با بازی علی نصیریان، فردوس کاویانی، امین زندگانی، فرزانه کابلی، پریسا مقتدی، لیلا برخورداری، مهدی عبادتی و... در تالار وحدت به صحنه می‌رود.
مرجع : ايسنا