به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۴۸۱۷

تشکر مرزبان از گوش به زنگ بودن مخاطبان

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» کار هادی مرزبان پس از چند روز توقیف، از شامگاه 20 خردادماه اجرای خود را از سر گرفت.
تشکر مرزبان از گوش به زنگ بودن مخاطبان
این اثر نمایشی که از روز 16 خردادماه توسط بخشی از قوه قضاییه توقیف شده بود، پس از برگزاری چند جلسه گفتگو در دادسرای فرهنگ و رسانه بار دیگر از روز 20 خردادماه به صحنه رفت. ازآنجاکه عصر دیروز اعلام شد مشکل اجرای نمایش حل شده است،در اجرای شب گذشته‌ی این نمایش، فقط چند ردیف اول تالار وحدت پر شد اما هادی مرزبان از تماشاگران این اجرا به خاطر گوش به زنگ بودن‌شان تقدیر ویژه کرد. در اولین اجرای این نمایش پس از توقیف سه روزه آن، اشرف طباطبایی مشاور مدیر مرکز هنرهای نمایشی به نمایندگی از حسین طاهری مدیر این مرکز که برای برنامه‌ای دیگر در اردبیل حاضر بود، از گروه اجرایی نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به خاطر صبر و بردباری‌شان قدردانی کرد.

او گفت: خوشبختانه بعد از چندین جلسه گفت‌وگو مشکلات حل شد و گروه اجرایی می‌توانند اجرای کارشان را از سر بگیرند و خوشحالیم که با اجرای دوباره این نمایش چراغ تالار وحدت که یکی از بهترین سالن‌های تئاتر ماست، بار دیگر روشن شد. همچنین هادی مرزبان با تقدیر از تماشاگرانی که به تماشای این نمایش آمده بودند، گفت: هیچ شبی نبوده که تالار وحدت در اجرای ما این اندازه خالی باشد اما از شما بسیار ممنونم که این اندازه گوش به زنگ بودید و در اولین شبی که نمایش دوباره به صحنه می‌رود، به دیدن آن آمدید.

او همچنین از همراهی حسین طاهری، مدیران و مشاوران مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری که در سه روز گذشته او را در دادسرای فرهنگ و رسانه همراهی کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم چراغ این تئاتر دوباره روشن شد. نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» نوشته اکبر رادی است که با کارگردانی هادی مرزبان در تالار وحدت به صحنه می‌رود. اجرای این اثر نمایشی تا پایان خردادماه ادامه دارد. پیش از این گفته می‌شد مدت زمان اجرای این نمایش 120 دقیقه است اما شب گذشته این نمایش در مدت زمان کمتری به صحنه رفت. این نمایش با بازی علی نصیریان، فردوس کاویانی، قاسم زارع، فرزانه کابلی، پریسا مقتدی، لیلا برخورداری، امین زندگانی، مهدی عبادتی و... رأس ساعت 19 به صحنه می‌رود.
مرجع : ايسنا