به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۴۸۷۵
کرمي و محمدی سر از اصفهان درآوردند

مدافع شاخص فولاد هم به سپاهان رفت

گروه ورزشي: عبدالله کرمی و هادی محمدی، مدافعان فولاد خوزستان و داماش گیلان که به ترتیب مورد توجه جدی پرسپولیس و استقلال قرار داشتند به یک باره سر از تیم اول و دوم شهر اصفهان درآوردند.
مدافع شاخص فولاد هم به سپاهان رفت
علی دایی به صورت جدی به دنبال عبدالله کرمی، ستاره فصل قبل تیم فولاد بود تا کمربند دفاعی سرخپوشان تهرانی را محکم تر کند. حتی گفته می شد سرمربی پرسپولیس در نظر دارد از این بازیکن در پست هافیک دفاعی استفاده کند اما این مدافع در چرخشی عجیب امروز با سپاهان قرارداد امضا کرد و راهی اصفهان شد. مدافع دزفولي فولاد با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و انجام مذاکره با مهرزاد خليليان، با عقد قراردادي يکساله رسما به جمع زردپوشان سپاهان پيوست.
سوشا مكاني دروازبان فولاد هم قبلا با پرسپوليس قرارداد بست و گفته مي‌شود شريفات، رحماني و جماعتي هم قصد رفتن از فولاد را دارند.

از سوی دیگر مدافع سابق داماش گيلان و تيم ملي اميد با عقد قراردادي 2 ساله به تيم فوتبال ذوب‌آهن پيوست. هادي محمدي که گفته می شد در لیست خرید امیر قلعه نویی قرار دارد، در لیگ چهاردهم پيراهن تيم فوتبال ذوب‌آهن را بر تن خواهد کرد. اين مدافع 24 ساله با عقد قراردادي 2 ساله به تيم فوتبال ذوب‌آهن پيوست. روز سه‌شنبه نيز مسعود حسن‌زاده از تيم فوتبال داماش به جمع بازيکنان ذوب‌آهن اضافه شده بود. به این ترتیب اصفهانی ها توانستند دو بازیکن مورد نظر سرخابی ها را از تهران به سمت اصفهان بکشانند.