به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۴۹۰۸

پخش فوتبال در سالن‌های سینما منتفی شد

محمدقاصد اشرفی در گفت‌وگو با ایلنا؛ با اشاره به برگزاری جلسه‌ طولانی سه شنبه شب(20 خرداد) گفت: سه شنبه شب هیات رئیسه انجمن سینماداران جلسه نهایی را برگزار کرد و بعداز بحث‌های فراوان باتوجه به مشکلات پیش آمده تصمیم گرفت که از نمایش فوتبال در سالن‌های سینمایی انصراف دهد لذا نمایش فوتبال در سالن‌های سینمایی منتفی شد.
وی ادامه داد: از آنجایی که در زمان برگزاری جام جهانی فوتبال بیشتر مردم علاقه به فوتبال دارند در نتیجه فیلم‌های سینمایی روی پرده آسیب جدی می‌بینند. ما می‌خواستیم با نمایش فوتبال در سینماها به سالن‌های سینما و تهیه‌کنندگان فیلم‌ها کمک کنیم که متاسفانه با عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه و تاکید آنها بر جداسازی خانم‌ها و و آقایان در سالن‌های نمایش فوتبال این کار صورت نگرفت.

اشرفی با اشاره به وضعیت سینماها در ماه مبارک رمضان گفت: با رئیس شورای صنفی نمایش و همچنین اعضای این شورا صحبت‌هایی شده تا امسال هم مانند سالهای گذشته طرح اکران ویژه فیلم‌ها در ماه مبارک رمضان از زمان افطار تا سحر را موسوم به طرح اکران رمضان اجرا کنیم. وی ادامه داد: امسال برگزاری جام جهانی فوتبال و همچنین همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، 100 درصد بر میزان فروش فیلم‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت به همین دلیل ما با اجرای طرح ویژه رمضان قصد داریم به فیلم‌های روی پرده و سالن‌های سینمایی کمک کنیم.