به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۴۹۰۹

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی /تصاوير

گروه فرهنگ و هنر: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

تیم فوتبال هنرمندان کشورمان برای شرکت در یک تورنمنت خارجی به مسکو رفته است. علی لهراسبی، امیرعلی دانایی، عارف لرستانی و محسن تنابنده از اعضای تیم هستند. فقط یک سوال! محمدرضا مهدوی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی هم هنرمند است؟!

این عکس را امیرعلی دانایی در صفحه فیسبوکش به اشتراک گذاشته است.



ما ترجیحاً به جنبه هنری عکس می‌پردازیم و به این بحث که هدف شبنم قلی‌خانی دقیقا از این عکس چیست، وارد نمیشویم. چه عکس زیبا و متفاوتی! لایک!



عکس سلفی جالب و رنگارنگ (!) بهاره رهنما در کنار مهناز افشار، لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و بهنوش بختیاری. یک جمع هنرمند و دوست داشتنی!



اصراری که حسام نواب‌صفوی بر روی شباهتش با الویس پریسلی خدا بیامرز دارد قابل تقدیر است! تیپ، لباس، مدل مو، عینک! در این عکس گویا دوستان هنرمند در حال گذران تاخیر چند ساعته یکی از پرواز های داخلی (شاید هم خارجی!) فرودگاه امام هستند. الناز شاکردوست، شهرام زمانی و علی ضیا هم در عکس دیده می‌شوند.



عکسی که رضا صادقی بعد از کنسرت چند شب پیش خود در اینستاگرام منتشر کرد. فقط یک چیز، ای کاش عقاب هنوز هم در دروازه مان بود... در جام جهانی... ای کاش مو های عقاب هیچ وقت سفید نمی شد...



دلیل انتخاب این عکس برای این مجموعه از "چهره ها در شبکه های اجتماعی"، صرفاً لباس فوق العاده زیبای مهناز افشار بود! البته کاملاً مشخص است که خانم افشار در سر صحنه یک فیلم در خارج از کشور هستند.



کامبیز دیرباز که به تازگی بابا شده است این عکس را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. ما نیز به نوبه خودمان قدم نورسیده را به کامبیز عزیز تبریک میگوییم.



نه دیگر این کودک فرزند هانیه توسلی نیست! احتماً فرزند یکی از دوستان یا اقوام ایشان است. تیزهوشی خانم توسلی در کادربندی عکس قابل تحسین است!



فرهاد اصلانی هنرمند ارزنده کشورمان هم اکانت اینستاگرام ساخته و از این طریق با طرفدارانش ارتباط ایجاد کرده است. این هم آخرین عکس آقای اصلانی که مثل اینکه خودش است! متنی که درمورد تولدش در زیر عکس نوشته هم جالب است.



امیدواریم لب های آقای بازیگر همیشه مثل همین عکس خندان باشد. استاد عزت الله انتظامی هم گرفتار عکس های سلفی شد! ممنون از آقای کوروش جوان



بدون شرح!



باران کوثری گویا یکی از افراد صحنه را به قتل رسانده است و از جسدش عکس انداخته و الآن هم آن عکس را دارد نشان میدهد!



عکسی جالب از شاهرخ استخری و دختر خوشتیپ و بانمکش!



خانم نیکی کریمی هم حضور مستمری در اینستاگرام دارد. این هم آخرین عکس خانم کریمی از یک نقاشی که مثل اینکه خود خانم کریمی است. انصافاً اگر نقاشی را جای دیگری میدیدیم یک اپسیلون هم امکان نداشت حدس بزنیم که نقاشی پرتره ای از نیکی کریمی است!



سارا خوئینی ها در کنار عمو فردوس!



این دو عدد پای فسقلی که میبینید متعلق به پسر کوچولوی روناک یونسی است! روناک یونسی که اخیرا مادر شده است این عکس را شِیر کرده بود.



احمد مهرانفر ستاره تئاتر و سینما و تلویزیون که پس از خلق ارسطو در سریال پایتخت حسابی محبوب شده است، با این عکس تولد 1 سالگی برادر زاده اش را تبریک گفته است.



عکس سلفی صابر ابر و ترانه علیدوستی به کنار! آن دو نفر آن پشت چقدر شاد هستند!



خانم بهنوش طباطبایی که گرفتار درس و دانشگاه شده است خواسته برایش دعا کنیم تا درس ها را پاس شود! چشم، دعا میکنیم! :)

مرجع : برترين​ها

پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۰۸:۳۸
هرکاری کردم نتونستم اینستاگراممو فعال کنم! (235124)
yasin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۰۸:۴۷
مرسی بهار عالی مثل همیشه (235125)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۰۹:۵۲
جالبه. اکثر عکسها در جهت پروژه ازدیاد نسل می باشد. موفق باشند انشااله!!!!!! (235127)
هاشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۱۷
سلام بر خانوم مهنار افشار و ليلا حاتمي و درود بر همه زناني كه فكر باز دارند و از افراطي گري بدورند (235138)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۳
خوب بود (235143)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۶
خانم نیکی کریمی هم حضور مستمری در اینستاگرام دارد. این هم آخرین عکس خانم کریمی از یک نقاشی که مثل اینکه خود خانم کریمی است. انصافاً اگر نقاشی را جای دیگری میدیدیم یک اپسیلون هم امکان نداشت حدس بزنیم که نقاشی پرتره ای از نیکی کریمی است! (235144)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۸
امیدواریم لب های آقای بازیگر همیشه مثل همین عکس خندان باشد. (235145)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۰۹
دلیل انتخاب این عکس برای این مجموعه از "چهره ها در شبکه های اجتماعی"،چیست؟؟؟؟؟؟؟ (235146)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۲۶
واقعا آقای سلحشور راست ميگه (235149)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۴۰
بعضی از جملاتت بی نمک بود. (235150)
م. الف. نگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۴
نمکی جملات که به فلسفی بودنشون نیستت..!!...خیلی ساده، خیلی خودمونی، جذاب تر میشن تو دل برو تر میشن..به پیچیدگی خلقت خدا نگاه کن، یه سادگی و یه خودمونی زیبایی میبینی.. سخت نگیر (235194)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۳:۲۶
درود بر شما.سامانه امتیاز دادن فیلتر شده؟! تدبیری بیاندیشید. (235163)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۶:۲۰
اگر ما افراطی از اینور هستیم، شما افراطی از اونور هستید. (235215)
مارال
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۲۲:۱۵
خوب بود مرسی (235295)