به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۱۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۴۹۲

جنتی: گرما، سرما و گرانی دست خداست

گروه سياسي: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه موج بوجود آمده ناشی از تحریم ها در مسائل اقتصادی گذرا است گفت: برای مواجهه با این مشکل نیاز به اقتصاد مقاومتی داریم و البته باید در این مسیر به خدا نیز توکل کرد.
جنتی: گرما، سرما و گرانی دست خداست
به گزارش مهر، آیت الله احمد جنتی خطیب این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمن در جنگ های گذشته در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است به موضوع تحریم ها اشاره کرد و گفت: همه مردم، دستگاهها و نهادها باید همانند سالهای دفاع مقدس با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در هر زمان مشکلاتی برای ملت ها و جوامع بوجود آمده است و برخورد انسان با این مشکلات اجتناب ناپذیر است. وی گفت: مطمئن هستم که با همت، جهاد، اخلاص و ایثارگری که مردم دارند صد درصد می توانیم بر این بحران اقتصادی که بیشتر سیاسی است پیروز شویم.

جنتی خاطرنشان کرد: شاید بعضی از مردم فکر کنند مسئولین از این اتفاقات بی خبر هستند اما این در حالی است که همه مسئولین جلساتی را برای حل این مشکلات برگزار می کنند و تمام قوا ودر راس آن مقام معظم رهبری درگیر این مسائل هستند. امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه این موج گذراست گفت: برای مواجهه با این مشکل نیاز به اقتصاد مقاومتی داریم و البته باید در این مسیر به خدا نیز توکل کرد.
شرایط ما به لحاظ اقتصادی و مسائل دیگر بهتر از شرایط مردم بحرین است.


وی با بیان اینکه همه چیز از جمله گرما و سرما و همچنین گرانی به دست خداست گفت: صرفه جویی یکی از راههای مقابله با این مشکلات است. خطیب جمعه تهران با بیان اینکه ما هنوز درک نکرده ایم که در چه شرایطی قرار داریم گفت: با توجه به شعارهای اقتصادی سالهای گذشته که رهبر انقلاب فرمودند انتظار می رفت بیشتر از این صرفه جویی شود. با عدم اسراف در زندگی می تواند بر خیلی از مشکلات اقتصادی فائق آمد و در این شرایط باید به اندازه مصرف کرد.

جنتی در ادامه رسیدگی به قشر محروم جامعه را در ماه مبارک رمضان خواستار شد و گفت: در شرایط کنونی باید از تولیدات داخلی خودمان بیشتر استفاده کنیم. امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در گذشته گزارشاتی به دست ما می رسید که برخی مسئولین با اینکه برخی اجناس در داخل کشور وجود داشت جنس هایی را از خارج وارد می کردند تنها به خاطر حق دلالی که البته نمی دانم امروز نیز این قضیه ادامه دارد یا خیر.

وی با اشاره به بحران مردم بحرین گفت: شرایط ما به لحاظ اقتصادی و مسائل دیگر بهتر از شرایط مردم بحرین است.
جنتی همچنین با اشاره به روز خبرنگار از اصحاب رسانه خواست تا به جای اخباری که ایجاد بدبینی و شایعه در کشور می کند اخباری را منتشر کنند که موجب گرایش به ارزشها در جامعه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


حامد 23
۱۳۹۱/۰۵/۱۳ ۱۶:۰۸
گرونی هم مثل گرما و سرما به دست خداست ؟؟؟ گرونی خود به خود به وجود اومده ؟؟؟ وای دارم منفجر میشم (3490)
۱۳۹۱/۰۵/۱۳ ۱۸:۵۸
در زمان اصلاحات گراني ها توسط كفن پوشان كنترل ميشد ولي الان ديگه كفن پوشي وجود نداره و عوامل گراني از وجود عوامل طبيعي نشأت ميگيره (3499)
۱۳۹۱/۰۵/۱۳ ۲۱:۱۲
خدا وکیلی دیگه حرفی هم هست که آدم بتونه بگه ؟!! (3506)
۱۳۹۱/۰۵/۱۳ ۲۳:۱۷
کشوری که اقتصادش به اقتصاد دولتی معروفه گرانی به گردن دولته نه خدا. بهتره سوء مدیریت ها و بی تجربگی های دولت و مسئولین محترم رو گردن خدا نندازید، ... (3511)
سید هادی
United Kingdom
۱۳۹۱/۰۵/۱۴ ۰۰:۳۲
استغفرالله ربی و اتوب الیه .... (3513)
دالبی
United Kingdom
۱۳۹۱/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۵
من کلا آقاي جنتی رو دوست دارم! (3539)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۱
جل الخالق
گراني هم دست خداست
يارانه هم كه امام زمان هديه ميده !!
همه چي هم آرومه
ما هم خوشبختيم (3547)
صالح
۱۳۹۱/۰۵/۱۵ ۰۱:۰۶
اولا که میگفتن گرانی زیرس سره امریکا و اسراییله...بعدش شد سران فتنه...یه مدتی هم اقای شریعتمداری بهایی ها رو به عنوان مسببین گرانی ها معرفی کردن... جالا نوبته خدا شده؟استغفر.الله...بابا جان...شما رو به همون خدا قسم میدم... یه بارم شده مسوولیت کوتاهی های خودتونو گردن بگیرید. (3565)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۲۳:۱۴
عجب وقتی هیچ راه وجود نداره دین و خدا را میندازن جلو (42051)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۰ ۰۸:۰۸
ببخشید میشه یه نفر توضیح بده چجوری میشه در مصرف دارو صرفه جویی کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (42371)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۲ ۱۲:۵۵
باصرفه جوئي كردن مامشگلي حل نميشه يه باراگه شماصرفه جوئي كنيدهمه مشكلات حل ميشه درضمن مگه ميشه كه اب وهواي خوب وچهارفصل بودن ايران كارهاي شماباشه وگروني دست خدا ...يدالله فوق ايديهم... (213590)
علی
United States
۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ۱۹:۴۳
من مانده ام که چطور اقای جنتی توانسته اند که مشگل بسیار بزرگ گرانی را که تمام کشورهای دنیا را گرفتار کرذه این قدر حکیمانه مورد تجریه وتحلیل قرار داده و همگان را شگفت زده نمایند. من که به ایشان ایمان اوردم (341468)
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۰:۲۵
خاک تو سر ما که اینا دارتد به ما حکومت میکنتد خدا همه چیزو گرون کرده خدا کرونا اورده خداست که هیچی سر سفره فقرا نیست واقعا بشینیم فکر کنیم تا حالا اینا بر ما حکومت کردن که داره میگه ما از یمن بهتریم یمن با کشور ما (368765)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۱۲:۴۷
اینارو ولش کن
فقط خواهرم حجابتو رعایت کن (356427)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۳
آقام همیشه میگه خریت خودتو گردن خدا نداز ببخشید خدا مسول گرانی یا دزد اختلاس گر حالا خدا شده مسول گرانی چه جالب نمردیمو خدارو مقصر دیدیم (369771)
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۱۱:۱۰
وقتی خواستن ملت را گول بزنن همه چیز را گردن خدا میندازن (388651)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۰۷:۴۵
وای وای وای (409181)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها