به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۵ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۵۳۱۰
سه خبراز فوتبال

بازيكن سابق استقلال دايي را دادگاهي مي‌كند!

گروه ورزشی: طبق شنيده‌ها حمودي توسط دايي متهم شده به گرفتن معافيت براي قطع نخاع!
علي حمودي اعلام كرده طي روزهاي آينده از سرمربي پرسپوليس به مراجع قضايي شكايت كند. علي دايي چندي پيش در مجلس شوراي اسلامي حاضر شد و ادعا كرد چند بازيكن با كارت پايان خدمت جعلي در مسابقات ليگ برتر شركت كرده‌اند. اين‌طور كه شنيده شده حمودي توسط دايي متهم شده به گرفتن معافيت براي قطع نخاع! حمودي در اين مورد توضيح داده: معافيت پزشكي من چيز ديگري است و الان هم در تهران پيگير اين موضوع هستم. از وكيلم خواستم در مورد اين مساله تحقيق و شكايت خود را به مراجع قضايي ارائه كند.

خبرگزاری نیجریه‌ای ونگارد؛
کی‌روش: نیجریه را شکست خواهیم داد
خبرگزاری نیجریه‌ای ونگارد در گزارشی نوشت کی‌روش سرمربی ایران می‌گوید نیجریه را شکست خواهیم داد ؛بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال معتقدند تیم نیجریه می‌تواند تیم ایران، اولین رقیبش در جام جهانی را شکست دهد، اما کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران نظر دیگری دارد. کی‌روش در این خصوص گفت: ما بر روی بازی نیجریه تمرکز کرده‌ایم. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا منزلت و شان ایران را بالا ببریم. ایران از جمله کشورهایی است که فوتبال در خون مردم آن جاری است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نیجریه را شکست دهیم.

قلعه‌نویی :مربی که قول قهرمانی دهد، مربی نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال قول قهرمانی تیمش در فصل جاری را به هواداران تیم خود نداد و معتقد است مربی که قول قهرمانی دهد مربی نیست.امیر قلعه‌نویی گفت: تیم فوتبال استقلال اردوی خارجی ترکیه را برای آمادگی بازیکنان تیم برنامه‌ریزی کرده است، اردوی خارجی تیم را 17 تا 20 تیر و به مدت 10روز در ترکیه برپا می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: طی هفته‌های گذشته با مهدی رحمتی در خصوص تمدید قراردادش صحبت و مذاکره کرده ام وی مشکل خاصی ندارد اما در خصوص ایمان مبعلی اطلاعات درست و دقیقی ندارم؛ من به عنوان مدیر فنی بازیکنان، لیستی از بازیکنان را به مسئولان باشگاه تحویل داده‌ام بازیکنانی که تمایل به حضور در تیم را دارند، در فصل جاری در این باشگاه توپ خواهند زد و برای افرادی که خواهان جدایی هستند آروزی موفقیت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: قول قهرمانی در لیگ چهاردهم را به هواداران تیم نمی‌دهم. معتقد هستم مربی که قول قهرمانی می‌دهد از جایگاه حرفه‌ای بودن به دوراست. اما همه‌ تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در فصل جاری نتیجه و عملکردی مناسبت‌تر از فصل گذشته کسب کنیم. قلعه‌نویی افزود: فصل گذشته با اختلاف 4 امتیاز در مقام پنجم قرار گرفتیم، اگر در هفته‌ی آخر رقابت‌ها پیروز می‌شدیم، شانس قهرمانی تیممان بیشتر بود. به هر حال با جوانگرایی که در تیم انجام دادیم به دنبال موفقیت در لیگ 14 هستیم.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی را با مهدی پاشازاده و زرینچه در هفته اخیر برگزار کرده‌ایم. هر 2 جزو بزرگان فوتبال ایران هستند. زرینچه 2 بار برای حضور در تیم منتخب فوتبال انتخاب شده است. باشگاه استقلال خانه‌ این عزیزان بوده و ما همه‌ تلاشمان حضور پیشکسوتان استقلال در تیم است وامیدواریم به جای دستیار ، همکاران خوبی در تیم و همکاری مناسبی با یکدیگر داشته باشم.

مربی تیم فوتبال استقلال بیان داشت: تیم استقلال خیلی دیر هم برای فصل جدید رقابت‌ها استارت نزده است البته اگر طی 2 هفته‌ گذشته فعالیتمان را آغاز می‌کردیم بهتر بود اما متأسفانه در فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران مشکلاتی وجود دارد که قابل پیش‌بینی نیست. وی گفت: روز گذشته با محمد قاضی به توافق رسیدیم به هر حال بازیکنانی که قرارداد دارند ملزم هستند فردا در تمرینات حاضر شوند. قلعه‌نویی در خصوص قهرمان مسابقات جام جهانی 2014 برزیل خاطرنشان کرد: دست خداست که چه تیمی قهرمان این دوره از رقابت‌ها می‌شود.
مرجع : بانک ورزش