به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۸ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۴۵۶۷۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

افراطیون خطر بالقوه ای برای انقلاب هستند

گروه سياسي: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: برخی گروههای افراطی وجود دارند که به ظاهر خود را از همه گروهها بالاتر می‌دانند و خطر بالقوه ای برای انقلاب هستند.
افراطیون خطر بالقوه ای برای انقلاب هستند
آیت الله ˈسید یحیی جعفری اظهارداشت: انتقاد باید واقع بینانه، مخلصانه و مودبانه باشد و در این صورت می تواند به اصلاح امور کمک کند. باید وحدت را حفظ کرد و هر فرد با سلیقه و برنامه خاصی که برای اداره کشور دارد باید اشتباهات را درست، خردمندانه و با رعایت جوانب اخلاق و ادب، برطرف کند. امام جمعه کرمان بیان کرد: امروز تضعیف دولت فقط به نفع آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. وی ادامه داد: اگرچه در گذشته عده ای با شعارهای دروغین توانستند مدتی را در دنیا آقایی کنند اما امروز فکر نکنند که مردم نمی دانند زیرا توده های مردم در کشورهای اسلامی باعث شده اند که آمریکا قدرت و هیمنه خود را از دست بدهد.

او با اشاره به دشمنیها علیه ایران اسلامی گفت: نمی گوییم که این اقدامات خسارتی نداشته اما مهم این است که آنها نتوانستند به اهداف شوم خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی بود برسند و در آینده نیز به این هدف نخواهند رسید. تا زمانی که ولایت فقیه یکی از مسایل اساسی جامعه ما باشد و روحیه شهادت طلبی بین جوانان ما وجود داشته باشد دشمن هیچ اقدامی را علیه این نظام نمی تواند انجام دهد. وی ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت افزود: جنایات شرم آوری را هم اکنون در عراق می بینیم که از بیان آنها نیز شرم داریم و امیدواریم ریشه این فتنه بزرگ از میان برداشته و قطع شود.
مرجع : ايرنا