به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ساعت ۰۲:۲۶
کد مطلب : ۴۵۹۶۲

مچکریم؛ ورود خبرنگاران زن هم ممنوع شد!

گروه ورزشي: منابع آگاه از ممنوعیت ورود خبرنگاران زن به سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برای پوشش خبری دومین دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا اطلاع دادند.
مچکریم؛ ورود خبرنگاران زن هم ممنوع شد!
به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال 12 مسابقه خواهد داشت که 6 دیدار برابر تیم های برزیل، ایتالیا و لهستان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد. در سه مسابقه ای که تا کنون تیم ملی والیبال ایران میزبان حریفان خود بوده است، تنها خبرنگاران زن و برخی از عوامل اجرایی مسابقات مانند منشی های زن اجازه حضور در سالن را داشتند.

ورزشکاران، مربیان و کارشناسان زن این رشته ورزشی نیز اجازه حضور در سالن 12 هزار نفری را نداشتند. اما تا امروز، خبرنگاران زن طبق مصوبه شورای تامین استان تهران مجاز به ورود به سالن بودند، هرچند که تعداد آنها نباید از 50 نفر بیشتر می شد. خبرنگار ایرنا روز شنبه کسب اطلاع کرد که ورود خبرنگاران زن در سه دیدار آینده تیم ملی والیبال به سالن 12 هزار نفری نیز ممنوع شده است.

سال گذشته و در نخستین بازی انتخابی لیگ جهانی که تیم ملی والیبال ایران میزبان ژاپن بود، حدود دو هزار صندلی سالن آزادی به تماشاگران زن اختصاص یافت اما از بازی دوم دیگر ورود تماشاگران زن ممنوع شد. این ممنوعیت در بازی های دور مقدماتی لیگ جهانی سال گذشته و امسال ادامه یافت اما ممنوعیت ورود خبرنگاران برای نخستین بار مطرح می شود. تیم ملی والیبال ایران یکشنبه از ساعت 18 و 30 در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی ایتالیا می رود. تیم ملی در مسابقه نخست خود سه بر صفر به پیروزی رسید.