به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۶۰۲۵

مدیرمسوول هفت‌صبح مجرم شناخته شد

گروه جامعه: دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیر مسئول روزنامه «هفت‌ صبح» به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به اتفاق آراء اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد.
مدیرمسوول هفت‌صبح مجرم شناخته شد
علی اکبر کساییان با بیان اینکه قرار بود در روز جاری در دادگاه مطبوعات پرونده پایگاه خبری صراط نیوز مورد رسیدگی قرار گیرد که پیش از شروع دادگاه شاکی این پرونده اعلام انصراف کرد و دادگاه نیز موافقت خود را در این باره اعلام کرد.
دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار داشت: شاکی پرونده پایگاه خبری صراط‌ نیوز یکی از شرکت‌های خودروسازی بود. وی همچنین به بررسی پرونده مدیر مسئول روزنامه «هفت‌ صبح» اشاره کرد و بیان داشت: وکیل قانونی مدیر مسئول این روزنامه در دادگاه حضور یافت و به دفاع از متهم پرداخت. کساییان با بیان اینکه اتهام مدیر مسئول این روزنامه نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین بود، اضافه کرد: مدیر مسئول روزنامه «هفت صبح» در هر دو مورد به اتفاق آراء اعضای هیأت منصفه دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد. وی خاطر نشان کرد: هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران با توجه به رأفت اسلامی و به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه با اکثریت نسبی آراء متهم را مستحق تخفیف دانست.
مرجع : فارس