به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴
 
۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۰۷۹
چند سوال از دو زن مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها

به زنان ايراني كه مي‌رسد آسمان مي‌تپد!

گروه ورزشي: دستور رییس جمهور برای تسهیل امکان حضور زنان در استادیون های ورزشی، تذکر یکی از نمایندگان زن مجلس را در پی داشت؛ همزمان یکی دیگر از نمایندگان زن مجلس گفته است که وظیفه ی زن بچه داری است و نه دیدن والیبال.
به زنان ايراني كه مي‌رسد آسمان مي‌تپد!
به گزارش انصاف نیوز، متن تذکر کتبی زهره طبیب‌زاده‌نوری نماینده تهران به دکتر روحانی که از تریبون مجلس قرائت شد، به این شرح است: توضیح در مورد علت اعلام موضوع تسهیل‌سازی حضور زنان تماشاگر در استادیوم‌های ورزشی به عنوان اولویت معاونت امور زنان علی‌رغم وجود دغدغه‌های فرهنگی از جمله مساله ی عفاف و حجاب و نیز مشکلات معیشتی زنان.

معلوم نیست که آیا خانم طبیب زاده تاکنون به ورزشگاه رفته و می داند که تماشاچیان در آنجا لباس عوض نیم کنند و پوشش تماشاچیان مانند پوشش آنان در بیرون از ورزشگاه هاست. آیا این نماینده ی مجلس اطلاع دارد که در همین بازی های والیبال زنان خارجی حضور داشته اند و اگر دغدغه ی به خطر افتادن مردان می رود آیا با حضور زنان خارجی نمی رود؟

چطور تا چند ماه پیش که احمدی نژاد دولت را در اختیار داشت، خانم نماینده دلواپس عفاف و حجاب نبود و زنان می توانستند بازی های والیبال را در ورزشگاه ها مشاهده کنند اما حالا نه؟
اگر نمایندگان اصولگرا دغدغه ی مردم را ندارد و خواسته ی آنها مهم نیست، پس در چه صورتی دلواپس می شوند و وقت مجلس را برای تذکر دادن و نطق خود می گیرند؟

همچنین فاطمه آلیا دیگر نماینده زن به پیام نو گفته است: کار زن بچه دار شدن و تربیت فرزند و شوهرداری است نه دیدن مسابقه والیبال. یک عده ای می خواهند هر طور شده به زن نقش هایی بدهند که مخالف با وظایف شرعی است. زنی که دغدغه اصلی اش رفتن به ورزشگاه و شاغل شدن و این دست مسایل باشد که دیگر به وظایف اصلی خود نمی رسد. بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری هجوم فرهنگی غرب می خواهد زنان را «مرد واره» کند. این حرکت ها همه برنامه ریزی غرب است، بروید از همان هایی که می خواهند بروند والیبال ببینند بپرسید که چند نفرشان ازدواج کرده اند، از میان آنها که ازدواج کرده اند چند نفرشان بچه دار شده اند و اگر هم بچه دار هستند چطور بچه خود را تربیت می کنند. اینها را که بپرسید می دانید که این حرکت ها در راستای کدام فرهنگ است. ما در کشورمان مسابقات ورزشی زنان را داریم و اگر خانم ها خیلی مشتاق هستند، بروند و آن مسابقات را از نزدیک ببینند. دلیل ندارد جایی که چند هزار نفر مرد جمع می شوند، عده ای هم از زنان بروند. اینها زمینه بی حرمتی و تجاوز در جامعه است.

اما خانم آلیا پاسخ نداده که چطور خودش در میان 280 نماینده ی مرد در مجلس حضور پیدا کرده و آیا نگران نیست که حضور او و چند نفر معدود زن دیگر در چنین مجلسی مردانه، زمینه ی بی حرمتی و تجاوز را در جامعه ایجاد کند؟ آیا خانم آلیا خود را متفاوت با زنان دیگر می داند یا مردان مجلس را متفاوت با دیگر مردان؟ چطور است که حضور زنان در راهپیمایی های 22 بهمن و سایر راهپیمایی ها، وظیفه ی آنهاست، چطور حضور آنها در سفرهای استانی مقامات برای استقبال و بدرقه وظیفه ی آنهاست، چطور رای دادن آنها وظیفه است، اما در ورزشگاه ها نمی توانند حضور داشته باشند، چون شما در آنها مرکز توجه نیستید؟!

afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۱:۴۷
شما‌اگرمخالف‌حضورزنهادراجتماع‌هستیدچراخودتون‌نماینده‌مجلس‌شدید....واسه شما خوبه برابقیه اخه......برواززنهای‌ایران‌بپرس‌نظرشون‌چیه‌بعدحرف‌بزن (237247)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۱:۵۷
اون نماينده مجلس كه خودش هم زنه ، چرا تو مجلس اومده ؟ خودش هم تو خونه بچه داري مى كرد، بد أخلاقي و ناهنجاري رو كسي دوست نداره ولي محدوديت بيشترش ميكنه ، ورود خانواده ها به ورزشگاه اتفاقا جو استاديوم رو بهتر ميكنه ، تفكرات بسته تا به كى ؟ (237250)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۳:۳۳
مرگ برای همسایه خوبه............... (237349)
مسعود سرباز وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۲:۲۰
حانم آلیا شماکه همچین طرز فکری داری برو بشین گوشه خونه و برای شوهر و بچه هات غذا درست کن و وظایف شرعی ات رو انجام بده؟ برای چی نماینده مجلس شدی؟ عکس های خودت رو در تبلیغات مجلس به در و دیوار چسباندی؟ نگفتی یک وختی باعث تجاوز شود؟ وای بر شما دشمنان ملت. روزی باید جواب پس بدهید. (237251)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۲:۲۳
اگه وظیفه زنان بچه داری است پس شما در مجلس چکار میکنید. مجلس را رها کنید و به بچه داری برسید شاید سایر زنان نفسی بکشند. (237252)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۲۳
یکی از وظایف زنان بچه داریست خدایش در جامعه نگاه کنید بچه های که مادر شاغل دارند موفق ترند یا انها که مادرشان خانه دار است البته با عرض پوزش از خانمهای محترم و زحمتکش خانه دار (237324)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۲:۲۶
من موافق حضور خانمها هستم. باید شرایطش واسه خانمها مهیا بشه. تساوی یعنی احترام به علایق انسانی.آقای روحانی خیلی خوب مسئله وعواقبش رو درک کرده که دستور داده.من اهل تماشای مسابقات نیستم ولی طرفدار احترام به خواسته معقول زنان هستم. (237256)
هادی
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۲:۳۵
دوست عزیز چرا مغلطه میکنی . واقعا شأن مجلس با ورزشگاه و جو حاکم بر آنها از نظر شما یکسان است؟ خانم های محترمه ایرانی در خیلی از دانشگاه ها در کلاس هایی حضور دارند که در آن رشته بعضا بیشتر کلاس از آقایان تشکیل شده(رشته عمران , معدن و ...) ولی این جو ها کجا و جو ورزشگاه کجا. خانم ها میتوانند بازی های بانوان را از نزدیک ببینند . خدا به ما عقل داده چرا چشم و گوش بسته دنبال تفکر مضحک فریبکارانه فمینیسم ها میروید؟ (237257)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۲۵
مطمئنن یکی نیست در مجلس به هم توهین میکنند در ورزشگاه اگر تشویق باشد به تیم خود اگر فوش به تیم مقابل پس به هم فوش نمی دهند (237325)
بانوی معترض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۸
آقای هادی شما هم داری مغلطه می کنی!یه آمار در بیار از تجاوزات رخ داده در سالن هایی که خانمها برای تماشا در کنار اآقایان حضور داشته اند؟!!!! این نمایندگان زن مجلس نماینده بانوان بالای 60 سال جامعه هستند نه نماینده بانوان کشور. (237333)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۴۷
پس حداقل اين را قبول كن كه خانم هاي نماينده مجلس خانه و زندگي و شوهرداري و بچه داري بايد انجام دهند، چرا اينها در مجلس هستند، مجلسي كه يك نماينده بايد وقت خيلي زيادي براي آن بگذارد. پس كي اينها به وظايف شرعي و بچه داري مي رسند؟؟ (237341)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۹
شما منفيا رو درياب (237356)
داعش
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۴:۰۱
آخه چرا اینقدر سعی در شکنجه روحی بازیکنان وکادر فنی دارید ! نمیدونم آخه چه اجباریه
نمیدونید وجود زنها در ورزشگاه علاوه بر خطر انداختن کانون خانواده به لحاظ فنی روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی میذاره (237364)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۳:۰۱
واقعا برای نماینگان متاسفم گویا زن ماشین جوجه کشی است اینکار را که حیوان هم میتواند انجام دهد چرا اصلا این خانمها از شوهرداری و بچه داری زدند و صندلی های مجلس را اشغال کردند؟ بهار جان دوست دارم چقدر فرق اصلاح طلبان و کاسبان فتنه زیاده خوشحالم از اینکه همه نظرات را ثبت می کنید برخلاف سایت فارس که نمونه بارز نقض حقوق شهروندی است (237262)
Alex
Netherlands
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۳:۰۷
همفکران داعش در ایران... (237263)
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۳:۵۹
بعد از مدت ها یه مطلب بدرد بخور گذاشتید... (237265)
یک زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۴:۴۲
این زنانی که الان در مجلس اظهار فصل می کنن به هیچ وجه نماینده خواست های زنان جامعه نیستن. خواست واقعی زنان ما رو تو شبکه های اجتماعی ببینین!
در صمن اون نماینده زنی که گفته کار زنها شوهر داریه بهتره اول خودش از نمایندگی استعفا بده بره دنبال کاری که دوست داره! (237266)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۴:۴۸
اینو یه نفر روشن کنه واسم !!!
"زنی که دغدغه اصلی اش رفتن به ورزشگاه و ( شاغل شدن !!!!!! ) و این دست مسایل باشد که دیگر به وظایف اصلی خود نمی رسد."
سرکار خانم آلیا شما الان خونه داری یا شاغل ؟! حتما دغدغت شاغل شدن بود که اومدی کاندیدا شدی !!! خدایا چرا اینا بدون فکر حرف میزنن !!! کی به اینا رای داده !!!! سرکار خانم آلیا شما توی این دنیا بازنده ای بیش نیستی + همفکرانت ... اینقدر دست و پا نزنین ! (237267)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۲
ادریس عزیز، نظرت بسیارواقع بینانه است واحتمالانظربسیاری اززنان موردظلم واقع شده ایرانی ( دوست ندارم واژه مظلوم روبکارببرم ).ایشان همان نماینده مدافع حقوق زنان هستند که دردوره قبلی بشدت مدافع تصویب قانون چندهمسری وصیغه برای آقایان بودند.واقعامتاسفم برای کسانی که به ایشان رای داده اند (237320)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۵:۲۰
بسیار زیبا و منطقی . اگه واقعا مار زن بچه دار شدن و شوهرداری است پس چرا خ،دشون این کار رو انجام نمیدن؟ (237269)
مدافع حقوق شوهران زنان نماینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۷:۴۱
خدمت بانوانی که به بانو آلیا رای میدن عرض کنم آخه زن حسابی نونت کمه آبت کمه رای دادنت چیه بشین تو خونه شوهرداریتو بکن.چرا می خوای کاری کنی خانم آلیا شوهرداری نکنه و در بهشت به روش بسته بشه؟! اخه مگه شوهر آلیا چه بدی به تو کرده که می خوای از خدمت زنش محرومش کنی؟!
مگه نمی دونی بچه های کوچه دزدن آلیا رو می دزدن... آخه بیرون خطر داره به آلیا رای ندین تا به خطر نیفته و به شوهر داریش برسه.ملت بحران کمبود جمعیت داریم. اگه این همه زن نماینده نداشتیم یه جای مجلس رفتن می تونستن یه گوشه مشکلو بگیرن... (237275)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۷:۵۰
کور خود بینای مردم؟ شما چرا خودتون نمی نشینید تو خونه و بچه داری نمی کنید. مجلس با وظایف خانه داری و بچه داری شما در تضاد نیست؟ (237276)
علي ugd
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۷:۵۴
آيا خانم آليا ازدواج نكرده؟ بچه دار نيست ؟ آيا نمي خواهد شوهر داري كند؟ آيا نمي خواهد به تربيت بچه هايش برسد؟كه در بين اين همه مرد از قشرها و مناطق و آداب و رسوم مختلف در مجلس نشسته است و البته به بد و بي راه گفتن هاي گروهي از آنها كه از شعارهاي برخي تماشگر ها هم ركيك تر از گوش مي دهد!!!! مگر مردهاي مجلس مردانگي ندارند و .... (237277)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۷:۵۷
چه گویم که ناگفتنم بهتر است (237279)
کیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۰۴
به این باصطلاح نمایندگان بفرمایید پس نماینگی هم مانع شوهرداری و بچه داری میباشد لطف کرده و استفا دهید (237280)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۰۵
عجیب است که این خانم های مجلس نشین با استدلال از این سنخ برای خانه نشین کردن خانم ها، خود نیز باید خانه نشین شوند. (237281)
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۱۰
خانم آلیا پس تو مجلس چکار می کنی ، بشین تو خونه ، سالی یه بچه بیار و اونارو تربیت کن . تو رو چه به مجلسی که اکثریت آنها آقایون هستند . (237283)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۱۲
با پاراگراف آخر این متن بسیار منطقی جوابش رو دادی بهار جان . اگه کار جنابعالی شوهرداری و بچه دار شدن هستش ، پس تو مجلس چه ... میکنی . برو .... بچتو بشور و وایسا پای اجاق خوب . (237284)
داش نيما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۲۰
خانم آليا اول خودت استعفا بده برو تو خونه بشين
چشم
مت هم به خانومها ميگيم اصلا از خونه بيرون نروند (237285)
زن مبارز ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۲۶
خانم فاطمه آلیا به نظر شما همه زنانی که در خارج از کشور به تماشای مسابقات می روند نه خانواده دارند، نه شوهر و نه بچه ، واقعاً از خودم خجالت میکشم که این خانمها نماینده ما در مجلس هستند و باید از حقوق زنان دفاع کنند. خدا آخر عاقبت زنان ایرانی را بخیر کند. (237286)
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۲۹
به نماینده های زن مجلس بفرمایید الان که بیش از هر موقعی ایران دچار رکود جمعیتی است خود نیز مجلس را ترک و به اولاد آوری و بزرگ کردن آنها بپردازند و این مثال رادامن نزنند که مرگ برای همسایه حقه اگر اونها زنند اینهام زنند. (237287)
ن آشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۳۱
توبه فرمايان چرا خود توبه كمتر مي كنند.
قسمت آخر بسيار عالي بود. (237288)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۴۱
اگر وظیفه زن بچه داری است پس چرا خودشان در مجلس نماینده شد ه اند برند بچه داری کنند چرا در ادرات الویت استخدام ها به خاطر مزد کم با زن هاست وای بر شما (237290)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۴۵
تعجب می کنم از خانم هایی که انقدر در مورد خودشون کوته بین و تنگ نظرند. نه تعجب نمی کنم، کلمه بهترش اینه: حرص می خورم. حالا ما هر چی سعی کنیم از حقوق خودمون دفاع کنیم، دلمونو به کی خوش کنیم؟ نماینده مجلس؟ مردها چی؟ وظیفه شون تامین خانواده نیست؟ نکنه این چند ساعتی که والیبال نگاه می کنند، خانواده گرسنه بمونن؟؟ خب چند هزار مرد جمع بشن، از اون طرف هم چند هزار زن جمع میشن. چه ربطی داره؟ دست بردارید از این حرف ها و دلایل غیر منطقی. آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه :(. (237291)
رینب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۴۶
حالا نمیشه خانمها از خانه وسیما ورزش ببینند تازه خانمها خودشان همه فن حریف شدند وخودشان همه جور مسابقه دارند برند مسابقات خودشان را ببینند (237292)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۲
زینب خانم که اسمتوهم احتمالا اشتباه نوشتی ازتوی رختخواب هم میشه ببینند، پیشنهادجالبیه، نه؟ (237329)
یک زن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۳
ما که ارزومون هست یکبار تو شهر خودمون به دیدن مسابقات خانمها بریم! نکنه تو محله شما از این خبرا هست؟! اگه هست ادرس بدین ما هم بیایم!! (237330)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۵۹
حالا نمیشه شما به جای وقتی که میتونی صرف شوهر و بچه و اجاق کنی ، نیای تو این سایت ها؟!!!! (237334)
فرهنگي بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۲۳:۰۳
خدا را شكر، خانم بنده كه خانه دار مي باشد. افكار خانم آليا را ندارد وشديداهم متنفر است.آيا مي شود توي مجلس شوهر داري كرد؟ (237415)
داش سیا
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۸:۴۹
متن خیلی خوبی بود خوشم اومد (237293)
پرواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۹:۲۲
خانم آلیا یک سوزن به خودت یک جوالدوز به دیگری (237298)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۹:۴۳
تازه میفهمم که گروه تندرو داعش چی میگن اونا ادعای تحصیلو متمدن بودن و ... ندارن ما که داریم اینیم داعش پیش اینا کم میارن (237301)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۹:۴۶
چه نماینده هایی داریم ما!!!!! متاسفم واسه خودم. (237304)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۰۵
خانم آلیا شما تو مجلس چی کار می کنی؟ برو خونه شــــــــــــــــــــوهر داری و بچــــــــــــــــــه داری کن؟
چرا جای نماینده واقعی زنان که از حقوق اونها دفاع کنه را گرفتی؟ صداتون هم که در هیچ موردی به غیر از به خیال خودتون حجاب و عفاف در نمی آید؟ اصلا شما اونجا چه کار می کنید غیر از حقوق گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا شما باید اون دنیا جواب بدین. بترسید از خدا.... (237306)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۰۸
اگه بیل زنی،چرا باغچه خودتو بیل نمیزنی...
دیدن والیبال فوقش طول بکشه 2-3 ساعت.بعدش میرن سر خونه و زندگیشون.اما شما که کارمند دولت هستید و گاهی 2-3شیفت کارتون طول میکشه چطور به بچهاتون رسیدگی میکنید؟؟
اصن یه وضیه که بیا و ببین... (237307)
عبود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۱۳
عامو اينا نماينده نيستند شايدم زنم نيستند اگه وظيفه زن شوهرداريه پس خودشونم تشريف ببرند توخونه وبه شوهراشون برسند تومجلس كارشون چيه اصلا ،اينا ديگه كين خدااااا ماراكجادنيااوردي توراخدا ؟!!!!!!! (237308)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۵
متاسفم واسه این خانم که با این حرفهای سخیفش مثلا نماینده ما زنها در مجلسه. (237311)
irani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۶
خودش تو مجلس چی میخواد؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از ماست که بر ماست. (237312)
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۸
واقعا طرز فکر نمایندگان زن در مجلس تاسف بار و ارتجاعیه (237313)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۰:۴۵
متاسفم با وجود زنان فهمیده ، بزرگ و شجاع در کشورمان، چنین زنانی نماینده در مجلس هستند. (237316)
نسرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۰
این نشون می ده مردم موقع انتخاب نماینده چقدر بی دقت عمل می کنن و از افکار و عقاید کسی که بهش رای می دن اطلاعی ندارن (237327)
فريد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۹
يكي به اين خانم بگه 2 ساعتاستاديوم بيشتر وقت زنان را ميگره يا 4 سال مجلس با كلي تبليغات شبانه روزي قبل و بعدش.
راستي اين خانم براي خانوادش چقدر وقت مي‌ذاره؟
با اين‌همه مشغله اصلاازدواج كرده!!!!!!!!!!! (237321)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۳۸
میترسه دست زیاد بشه برااون کم برسه.فکر نماینده این باشه وای به حال بقیه.این میخاد حق مارو بگیره.هاهااااااااااااا (237326)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۰۱
راست میگه دیگه (237335)
صدیقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۲۴
حالا چهار تا خس و خاشاک یه کاری میکنن، جدی نگیرین. زنده باد روحانی. (237336)
یه بانوی معترض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۳۷
یکی نیست بهش بگه اونوقت تو داری تو مجلس چیکار میکنی؟!!!
برو بچه داری و شوهر داریتو بکن خب!!!! (237337)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۳۷
با سلام خانمهای نماینده یک کلام واقعا برایتان متاسفم و متاسف برای زنان بزرگ این جامعه که شما نماینده انان هستید (237338)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۲:۴۱
خانم آلیا
شما که میگین زن باید شوهرداری و بچه داری کنه پس خودتو تو مجلس چیکار می کنید؟ (237340)
زندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۳:۰۱
خانم طیب زاده برو شوهرداری و بچه بزرگ کردن تو مجلس چیکار میکنی که داری برای تمام زنان ایرانی تصمیم میگیری (237345)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۳:۲۷
به نظر من اگه خانم ها به ورزشگاه ها بیان باعث میشه که خیلی از فحاشی ها کمتر بشه. (237348)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۶
وااااای خدای من ببین مجلس ما رو کیا بدست گرفتند؟؟
.بابا تو قرآن هرچی تکلیف داده گفته مربوط به مسلمونهاست.کسی که مسلمون نباشه که تکلیفی بر او واجب نیس.انسانه و اختیارش.بزارید مردم واسه خودشون تصمیم بگیرن و شاد باشن .
آیا باید تابع عقاید و رفتار این جماعت عمل کنن که که اگه فرصت داشته باشن از داعش بدتر عمل میکنن؟؟؟ (237354)
صدف
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۴:۲۶
من به عنوام یک زن دیگر در انتخابات شرکت نمیکنم چون زن که نباید از خونه بیرون بیاد!من دیگه هیچ وقت نمیرم راهپیمایی اونم جایی که کلی مرد هست!اصلا زن رو چه به راهپیمایی!اصلا زن باید بره پستو!خانم آلیا برو خونه کهنه بشور ! (237372)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۱۷:۲۳
این مصداق کامل مرگ خوبه برای همسایه (237391)
saeed rasht
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۲۰:۲۲
خانم هاي نمايند شما هم بريد وظيفه شوهر داري و بجه داري انجام بدين شما كه از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر تو مجلس هستيد جطور ميتونيد براي ديگران نسخه بپيجيد در حالي خود شما از وظيفه اصلي تون باز مانده ايد (237404)
متنفر از افراط
France
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۲۰:۵۰
اصلا ببینید چند درصد مساجد ما برای نماز خواندن زن طراحی شدن در حالیکه در صدر اسلام زن در مسجد حضور داشت آن حذف کردن چه برسد به والیبال (237406)
مهرناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۲۳:۳۵
آقا جان شماها چقدر بی انصافید چرا متوجه نیستید که این همه زور و تلاش برای اینه که ما باید به سرعت بریم بهشت پس بهتره با زبون خوش سرتون رو بندازید پایین و برید که کار به خشونت و چوب نکشه!! (237419)
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۲۳:۴۹
کاش یکی به ما بگه شما وکیل ما هستید یا یه پا مدعی العموم. بابا جان شما صلاح نمیدونید نرید چی کار به بقیه دارید؟یعنی شما بهتر از بقیه میفهمید و ما قدرت تشخیص نداریم و شعورمون نمیرسه؟؟؟؟ اگه شماها میتونستید کلا خانما رو میکردید تو یه چهاردیواری و خلاص!!!! (237420)