به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۱/۰۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۶۱

سخنان رهبر انقلاب در مشهد: ملت ايران شعار مامي توانيم را در عمل به اثبات رساند

سخنان رهبر انقلاب در مشهد: ملت ايران شعار مامي توانيم را در عمل به اثبات رساند
حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر سه شنبه در اجتماع باشكوه زايران ، مجاوران و مردم مشهد مقدس فرمودند: به كوري چشم دشمنان؛ ملت ايران بارها شعار ما مي‌توانيم  را در عمل به اثبات رسانده است.
به گزارش ايرنا، مقام معظم رهبري، به تلاش هاي دشمنان براي ايجاد ياس و نااميدي در ميان ملت ايران اشاره و خاطر نشان كردند: سران استكبار ، تكيه دهندگان بر مسندهاي زر و زور و همچنين عوامل آنها در منطقه ما، با همه توان خود اعم از توان مالي، تبليغاتي و سياسي سعي مي كنند ملت ايران را مرعوب كنند.

رهبر فرزانه انقلاب با مروري به آنچه كه در سال گذشته بر ملت و كشور ايران و منطقه گذشت ؛ خاطر نشان كردند: علت اينكه به مسائل سال ۹۰ و عمدتا به موفقيت هاي ملت ايران در اين سال مي پردازم به خاطر رجز خواني هاي دشمنان و بدخواهان ما در مقابل ملت عزيز ماست.

مقام معظم رهبري علت دشمني،دشمنان با ملت ايران را شجاعت و ايستادگي و مقابله با حركت رو به جلو ملت ايران دانستند و فرمودند: همه تلاش هاي عملي ، اقتصادي و سياسي تهديدات امنيتي و نظامي براي اين است كه ملت ايران را كه ملتي فعال ؛ زنده؛ پرنشاط , توانا و پرهمت است از حركت رو به جلو بازدارد و از حضور در اين عرصه بترساند.
حضرت آيت الله خامنه اي در بخش ديگري از بياناتشان به شعار ' ما مي توانيم ' اشاره فرمودند و اين شعار را از تعليمات امام خميني (ره) به ملت عزيز ايران دانستند و فرمودند: شعار ما مي توانيم را امام بزرگوار به ما تعليم داد و انقلاب ما را جرات داد كه بگوييم 'مي توانيم' و (دشمنان) در مقابل اين شعار مي خواهند به ملت ايران بقبولانند كه شما نمي توانيد. عليرغم تلاش هاي دشمنان و به كوري چشم آنها ؛ ملت ايران در سال ۹۰ با حركات خود و با پيشرفت و تصميم گيري هاي خود به همه دنيا از جمله به دشمنان به طور مكرر فهماند كه ما مي توانيم .
ايشان فرمودند: عليرغم ميل بدخواهان كه مي خواستند ثابت كنند كه ملت ايران نمي تواند ، اما ملت ايران بارها ثابت كرد كه مي تواند.

ايشان همچنين در آغاز بيانات مهم شان ، فرارسيدن سال ۹۱ را به آحاد ملت ايران تبريك گفتند و ابراز اميدواري فرمودند: سال ۹۱ سال شادي ، گشايش ، دلخوشي , نشاط , فعاليت و توفيق در راه كسب معارف حق و تقواي الهي باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *