به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۶۱۷۱

زنان حامی تیم ملی واليبال آزاد شدند

گروه جامعه: پیگیری فوری دفتر رئیس جمهور و معاونت امور زنان، باعث شد زنانی که برای حمایت از تیم ملی والیبال به ورزشگاه آزادی رفته بودند و قبل از ورود با ممانعت پلیس و بازداشت مواجه شده بودند در همان لحظات اول آزاد شوند.
زنانی که برای تماشای بازی تیم ملی والیبال به ورزشگاه آزادی رفته بودند در پی ممانعت نیروی انتظامی و اصرار این افراد برای حضور در ورزشگاه دچار مشکلاتی شدند و چندتن از آنها توسط به بازداشت نیروی انتظامی درآمدند. در پی این اتفاق دفتر رئیس جمهوری و معاونت امور زنان ریاست جمهوری با پیگیری فوری و ویژه اسباب آزادی این افراد را در همان لحظات اول فراهم آوردند.

در حالیکه چند سایت خبری بدون اطلاع از این اقدام دفتر ریاست جمهوری اقدام به نشر برخی اخبار در خصوص عدم واکنش دولت به بازداشت زنان حامی تیم ملی منتشر کرده بودند ولی شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفتگو با خبرگزاری برنا با تکذیب این ادعا تصریح کرد: دفتر ریاست جمهوری به محض اطلاع از این اتفاق که در همان دقایق ابتدایی بازداشت صورت گرفت دستور ویژه ای برای پیگیری و آزادی این افراد صادر کرد و معاون امور زنان ریاست جمهوری با پیگیری فوری و با همکاری نیروی انتظامی اسباب آزادی این افراد را فراهم ساخت و در همان لحظات اول زنان حامی تیم ملی از این بازداشت کوتاه مدت رها شدند.

وی افزود: بحث اتخاذ تدابیر و ساز و کارهای لازم برای ورود زنان به ورزشگاه ها توسط دفتر رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و معاونت امور زنان ریاست جمهوری در حال بررسی است تا به صورت ریشه ای این مشکل حل و فصل شود. این موضوع را بنده در هیات دولت مطرح کردم و رئیس جمهوری به دنبال آن دستور بررسی آن را صادر کردند که به زودی نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
مرجع : برنا