به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۵ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۶۴۴۷

مربی نیجریه: مسی از سیاره دیگری آمده!

گروه ورزشي: مربی تیم نیجریه ف لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین بازیکن تمام عیار دانست و گفت که او باید از سیاره دیگری آمده باشد.
مربی نیجریه: مسی از سیاره دیگری آمده!
استفن کشی اظهار کرد : کاپیتان تیم آرژانتین در دیدار روز چهارشنبه با به ثمررساندن دوگل که یکی از آنها یک ضربه آزاد درخشان بود موجب پیروزی سه بر دو تیمش برابر نیجریه در گروه اف در شهر پورتو الگره شد. دو گل این بازی مجموع گلهای جام جهانی برزیل مسی را تاکنون به چهار گل رساند و کشی مربی نیجریه مبهوت استعداد این بازیکن خط حمله شد. کشی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: مسی کابوس هر تيمی است. بازیکنان سطح بالای دیگری نیز هستند اما مسی از سیاره دیگری است. به گمانم از سیاره مشتری.

وی افزود: ما بیش از حد برای آرژانتین احترام قائل شدیم. در نیمه دوم آرامش خود را بازیافتیم سعی کردیم بازی خودمان را نشان دهیم و پیشرفت کردیم . امیدوارم در بازی های باقی مانده بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در دوربعد مقابل فرانسه عملکرد خوبی داشته باشیم. مربی تیم نیجریه اظهار کرد: ما می دانیم که فرانسه تیم خیلی خوبی است و خیلی خوب بازی می کند، ما در مورد انها شناخت داریم و خودمان را برای مقابله با این تیم آماده خواهیم کرد.