به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۶۵۸۴
لوسيانو پریرا هم از فولاد رفت و با سپاهان بست

پشت پرده جدايي بازيكنان كليدي فولاد

گروه ورزشي: در پي جدايي چند بازيكن كليدي تيم فولاد همچون عبدالله كرمي، غلامرضا رضايي، سوشا مكاني، ارشاد يوسفي و... اين بار لوسيانو پريرا مهاجم گلزن برزيلي اين تيم هم با سپاهان قرار داد بست.
پشت پرده جدايي بازيكنان كليدي فولاد
لوسیانو پریرا که از مدتی پیش درباره مذاکراتش با باشگاه سپاهان خبرهایی به گوش می رسید در نهایت با قرارداد 650 هزار دلاری به این تیم اصفهانی پیوست. پریرا فصل خوبی را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته بود اما باشگاه فولاد به دليل مالي موفق به حفظ او نشد تا این بازیکن خیلی زود از فولاد جدا شود. به محض جدایی شیمبا از فولاد، مذاکرات سپاهانی‌ها با او آغاز شد تا اکنون خبر قطعی پیوستن این بازیکن به سپاهان مطرح شود. گفته مي‌شود بختيار رحماني هم پس از بازگشت از برزيل از فولاد جدا خواهد شد و به استقلال تهران خواهد پيوست.

درباره علت رفتن بازيكنان كليدي فولاد و همچنين عدم جذب بازيكنان شاخص براي جايگزين كردن آنها، يك روايت موثق اين است كه برخي مسائل حاشيه اي و غيرفوتبالي ايجاد شده توسط برخي تماشاگران خاص و تحركات مشكوك برخي جريانات غيرورزشي در ورزشگاه غدير اهواز در حين برگزاري ديدارهاي جام باشگاههاي آسيا (خصوصا در ديدار با السد قطر)، باعث شده است كه تعدادي از مديران اين استان و همچنين شركت فولاد انگيزه خود براي سرمايه گذاري در فوتبال باشگاهي را از دست بدهند.
از سوي ديگر در پي دستورالعمل وزارت ورزش به باشگاههاي صنعتي، سقف قراردادها در فولاد در فصل آينده بسيار كاهش يافته است و همين دو موضوع، باعث رفتن و مهاجرت بازيكنان شاخص از قهرمان ليگ برتر شده است و فولاد هيچ بازيكن شاخصي را هم جايگزين آنها نكرده است. در همين رابطه شنيديم حتي دهكردي هم كه از عوامل اصلي موفقيت هاي ساليان اخير اين باشگاه بوده اخيرا بحث استعفاي خود را از مديرعاملي فولاد مطرح كرده است.

من یک فوتبال دوست هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۰۹:۰۷
خدا لعنت کند کسی را که بخواهد به این تیم خوب شهرستانی خیانت کند (238005)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۱:۱۰
وقتی هنگام شعار دادن و تشویق کردن تیم عربی در ورزشگاه هیچ کس واکنش نشان نداد این میشه نتیجه اش از ماست که بر ماست به نظر من این تیم باید منحل بشه تا کسانی که به بهانه تیم اهداف خاصی رو دنبال میکنند بشینن سر جاشون و ما هم دست روی دست گذاشتیم و نگاه میکنیم (238036)
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۰۹:۱۰
متاسفانه تحلیل اول یعنی عوامل غیر ورزشی صحیح هستش.
خیلی از تماشاگران بازی فولاد و السد قطر بعد از بازی به دلیل رفتار خاصی که برخی انجام دادند قسم خوردن که دیگه پاشونو توی استادیوم غدیر نذارن. (238006)
حقی
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۲:۴۸
قضیه بازی السد قطر چیه؟؟؟ (238063)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۰:۰۸
2 ملیارد برای پریرا. اون موقع استقلال و پرسپولیس به بازکناشون یک میلیارد بدن همه جا از ش پر میشه (238015)
حسین
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۰:۱۳
یعنی به خاطر چهار تا جوان متعصب جاهل در استادیوم یکی از بهترین و بازیکن ساز ترین باشگاه های کشور باید نابود بشه؟ این چه جور برخوردیه؟ یعنی نمیشد فضای استادیوم رو کنترل بیشتر کرد؟ به مسئولان امنیتی و اطلاعاتی خوزستان هشدار میدهم که پاک کردن صورت مسئله شاید در کوتاه مدت منافعی داشته باشد ولی یقین داشته باشید که چنین برخورد و بی تدبیری ای سبب افزایش عمق نارضایتی و نتایج بسیار زیانبارتر و اسفناک تر در میان مدت خواهد شد.
بهار پیشاپیش از انتشار کامنت سپاسگذاری میکنم. امیدوارم گوش شنوایی باشد... (238018)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۲:۲۵
کدوم رفتار غیر ورزشی؟؟!!با زبون محلی شعار دادن رفتار غیر ورزشیه؟؟!!!!؟!!
استقبال کردن از تیم مهمان با آداب و رسوم محلی غیر ورزشیه؟ (238060)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۲:۴۲
تافساد دامنگیر در فوتبال هست ،روزی "یهو" فولاد قهرمان میشود و یهو مقابل آرژانتین فوتبال بازی میکنیم و یهو مقابل بوسنی یه قل دو قل بازی میکنیم. دو سه سال فوتبال را به کل تعطیل کنید و از نشریات ورزشی تا بازیکن و مربی و مدیر و... را بفرستیم خانه و طرحی نو با ادمهای نو و سالم وپاک و مدیریت تازه شروع کنید مطمئن باشید فوتبال ایران هم از فساد هم ازباندهای مافیایی فراوان وهماز این نوع حالت در میآید (238062)
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۴:۰۷
تند نرین باشگاه فولاد هم باید طبق قانون و مصوبه بودجه داشته باشه نه بیشتر.....
چیزی که بده برا همه بده...... (238087)