به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۶۵۸۶
آخرین نظرات کی‌روش در مورد جدایی از ایران

بازیکنانم در جام جهانی فوق‌العاده بودند!

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال مهمترین دستاورد ایران در جام جهانی را کسب احترام بین‌المللی دانست و گفت: از فدراسیون و علی کفاشیان تشکر می‌کنم که این فرصت بزرگ را 3 سال پیش به من داد تا سرمربی تیم ملی شوم. همچنین از صمیم قلب از همکاری بازیکنان تشکر کنم و تا آخر عمر تلاش‌ها و این همکاری در قلبم خواهد ماند.
بازیکنانم در جام جهانی فوق‌العاده بودند!
کارلوس کی‌روش در مراسم بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به تهران بعد از مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از طرف تمام بازیکنان تیم ملی از شما که برای استقبال و خوشامدگویی به اینجا آمده‌اید، تشکر می‌کنم. وی با بیان اینکه خوشحالم توانستیم دست به دست هم داده و باعث افتخار آفرینی ایران شویم، تاکید کرد: تجربیات زیادی در فوتبال و از سراسر دنیا دارم. هرچند در کشوری مثل ایران باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید نداریم ولی اینجا عشق و علاقه مردم به فوتبال به شدت زیاد است و همین موضوع باعث موفقیت ما شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بدون نام بردن از بازیکن خاصی، در پایان گفت: نه تنها از تمام بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند، بلکه از آنهایی هم که در تمام مسیر صعود به جام جهانی با ما بودند و برای تیم ملی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. کی‌روش همچنین در ادامه صحبت‌هایش با دو کلمه فارسی "خیلی ممنون" از همه تشکر کرد و دوباره تاکید کرد: فکر می‌کنم بازیکنانم در جام جهانی فوق‌العاده بودند و باید به آنها احترام گذاشته و از زحمات‌شان قدردانی کرد.

وی در مورد مهم‌ترین دستاورد تیم ملی در جام جهانی اینگونه واکنش نشان داد: مهمترین دستاوردم از جام جهانی این بود که از قبل از حضور در این رقابت‌ها هیچ‌کس در مورد ایران صحبت نمی‌کرد اما ما توانستیم بعد از این جام یک احترام بین‌المللی به دست آوریم. سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه وظیفه ماست در زندگی و فوتبال هر روز بتوانیم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم، یادآور شد: جا دارد بهترین آرزوها را برای تک‌تک شهروندان به خصوص هواداران فوتبال داشته باشم. از صمیم قلب از همکاری بازیکنان تشکر کنم و تا آخر عمر تلاش‌ها و این همکاری در قلبم خواهد ماند.

وی در خصوص وضعیت آینده کاری خود در تیم ملی هم اظهار کرد: از فدراسیون و علی کفاشیان تشکر می‌کنم که این فرصت بزرگ را 3 سال پیش به من داد تا سرمربی تیم ملی شوم. کی‌روش در پاسخ به این پرسش که معنای این جمله شما خداحافظی است؟ گفت:‌ در فوتبال خداحافظی وجود ندارد، وقتی همیشه در صلح به سر می‌برید. سفر فوق‌العاده‌ای داشتیم و همه چیز بسیار زیبا بود اگر از مد فوتبالی نتوانستم یک سری تصمیمات را اجرا کنم و یک سری موافق من نبودند از آنها عذرخواهی می‌کنم اما این فوتبال است و بار دیگر از صمیم قلب از همه کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.
مرجع : مهر

benjamin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۳:۲۰
به نظر من تیم ملی ایران فقط دفاع کرد و دیگر هیچ. هیچ برنامه منسجم و قابل قبولی در بازی سازی و حمله نداشتیم. خب معلومه وقتی همه بازیکنان ما توی محوطه 18 قدم دفاع میکنن خیلی کم گل میخورن. ولی تیمی موفقه که گل هم بزنه که متاسفانه به علت ضعف تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان ایران تقریبا میشه گفت ما هیچ حرفی برای گفتن روبروی تیمهای گروه خودمون نداشتیم. (238074)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۶:۵۷
نباید احساسی فکر کنیم...
بضاعت و توان ما در همین حد بود... (238114)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۷:۱۲
براي بررسي عملكرد بايد ظرفيت و توان تيم را در نظر گرفت ، به تيم بوسني كه از ما قوي تر بود باختيم ، ميتوانستيم حتي آرژانتين را ببريم پس در آن بازي عالي بوديم ، بازي با نيجريه هم نتيجه مناسبي بدست آورديم ، هرچند كه تعداد پاس و تعداد شوت تيم ، كمترين در جام بوده ، عملكرد تيم و مربى نمره قبولي دارد ، (238116)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۳:۲۲
ادم بزرگ وباشخصیتی این اقای کی روش خسته نباشید مچکریم (238075)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۷:۲۹
تيم ملي با ٩٥٠ پاس در سه بازى رده آخر جام را داشته ، همچنين با ٢٥ شوت در سه بازي رتبه آخر و تيموريان با ١٢ خطا رتبه اول را داشته ، با اين حال با توجه به توان تيم قابل قبول بوديم ، كلا تيم هاي آسيايي بد بودند كره حتي نتوانست مقابل تيم ده نفره بلژيك به گل برسد اگر منصف باشيم تنها دو بازي استراليا هلند و ايران آرژانتين درخشان بوده است ، (238119)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۳:۴۶
موفقیت ایران در کسب جایگاه چهارم و در بین چهار تیم جای تشکر و خوشحالی دارد و از اینکه در دوره قبل سه امتیاز بدست آوردیم و این دوره پیشرفت خوبی داشتیم و توانستیم با تلاش روز افزون به یک امتیاز دست پیدا کنیم باید از فدراسیون کفاشیان ودست اندر کاران آن که توانستند از احساسات مردم به نحو احسن استفاده نمایند قدر دانی کنیم !!!!!!! (238081)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۶:۰۹
دوره قبل هم یک امتیاز گرفتیم نه سه امتیاز (238107)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۷:۰۵
دوره قبل كه تيم ما حضور داشت سال ٢٠٠٦ بود ، و ما با يك مساوي مقابل آنگولا و دو باخت مقابل مكزيك و پرتقال يك امتياز داشتيم ، شايد منظورتان ١٩٩٨ باشد كه اگر مربي مانند كى روش مربي تيم بود مطمئن باشيد صعود ميكرد چرا كه آن تيم با ستارگانى چون عابدزاده ، كريم باقري ، خداداد ، دائي بهترين تيم تاريخ ايران است ، (238115)
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۳:۵۲
فکر میکنم تااینجا بهار در آخر همه جملات کیروش علامت تعجب گذاشته. (238082)
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۴:۵۵
در کشور ما توجه به فوتبال به افراط کشیده شده و دولتی بودن اکثر مخارج فوق العاده سنگین آن و نیز فسادها و سوء استفاده ها و بداخلاقی ها و بدفرهنگی ها باعث انزجار بخش زیادی از مردم از فوتبال شده . در هیچ کشوری فوتبال دولتی و وابسته به بودجه عمومی مردم و بیت المال نیست . دولت و وزیر ورزش وظیفه دارد همه باشگاهها را خصوصی کند و دست فوتبال و تیم ها و باشگاهها را از جیب مردم خارج کند و از حق الناس پاسداری کند . حتی یک ریال از پول غذا و دارو و درمان و آموزش و اشتغال و فقر زدایی ملت نباید خرج فوتبال شود. (238093)
چالش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۵:۰۳
سوای عملکردش که به نظر بنده در حد امکانات و پتانسیل ایران قابل قبول بود... ایشون آدم سیاستمدار و پوپولیستیه... و صد البته به ماهیت هیجانی بودن مردم ایران به خوبی توجه داره... (238095)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۵:۵۳
بازم کیروش بکوبید یه مربی وطنی دیگه بیاد خرابکاریکنه بعدش یکی دو سال مونده به جام جهانی یه مربی صاحب نام مثل مرحوم ایویچ و کیروش بیارید با بدبختی ببرتون جام جهانی . بعد تو اون دو سال حسابی مربی بزرگ رو جوری تخریبش کنید که تو کل دنیا انگشت نما بشه بعد دوباره مربی وطنی دوره بیاد ..... استاد تخریب مربیان بزگ دنیا هستیم به نظر شما نفر بعدی کیه!!!!!!! (238102)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۶:۰۰
واقعا بهار از تخریب کیروش چه نفعی میبرد ؟؟؟؟ اگر بدنبال مربی بالاتر از کیروش هستید خب اشکالی نداره اما اگر دنبال این هستید که یه مربی وطنی بیارید که تو جام ملت ها قهرمان بشه و قهرمانی بنامش بزنید خب معلومه این تیم کیروش ساخته حتی بدون کیروش هم مدعی اول قهرمانیه بهتره خودمونو گول نزنیم (238104)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۷ ۱۶:۵۴
کاستاریکا بعنوان تیم اول صعود کرد کلمبیا از 3 بازی 9 امتیاز گرفت ما هم خوشحالیم که از ارژانتین 1 گل خوردیم! (238113)