به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۶۷۷۲
مربي آرژانتين 450 هزار دلار حقوق گرفته كيروش 2 ميليون دلار!

بس كنيد؛ اين آقا چه گلي بر سر فوتبال ما زد؟

گروه ورزشي: كارلوس كيروش می‌گوید برای ماندن در ایران، فدراسیون فوتبال باید پیشنهادش را به صورت مکتوب به او ارائه دهد.
بس كنيد؛ اين آقا چه گلي بر سر فوتبال ما زد؟
کارلوس کی‌روش پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال که با موضوع بررسی شرایط تمدید قرارداد او برگزار شد، اظهار کرد: کفاشیان در جلسه امروز باز هم تمایلش را برای ادامه همکاری من به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تکرار کرد. من در یازده ماه گذشته علاقه‌ام را برای این کار به صورت عملی نشان داده‌ام اما اکنون دیگر مجالی برای حرف زدن نیست. اگر فدراسیون فوتبال ایران در تمایلش برای ادامه همکاری با من جدی است، باید پیشنهادش را به صورت مکتوب به من ارائه دهد تا آن را بررسی کنم وگرنه برای همیشه فقط دوستان خوبی باقی خواهیم ماند. وی در پایان بار دیگر تاکید کرد که تا پیشنهاد مکتوبی دریافت نکند نمی‌تواند تصمیمی بگیرد. گفتني اينكه منظور كيروش از پيشنهاد كتبي فدراسيون فوتبال ايران، پاسخ به درخواست 4 ميليون دلاري او و همكارانش براي يكسال در تيم ملي مي باشد!
..........................................
گروه ورزشي بهارنيوز: 300 خبرنگار! هم از ماندن كي‌روش با حدود 12 ميليارد تومان!! در فوتبال ايران حمايت كرده‌اند!
اصولا معلوم نيست ايران چند خبرنگار ورزشي دارد كه 300 نفر آنها در اقدامي غيرحرفه‌اي به اهرم فشاري براي ماندن يك مربي در فوتبال ايران حمايت مي‌كنند. مردي كه اصولا معلوم نيست چه گلي بر سر فوتبال ايران زده است!
واقعا تمام كار كي‌روش مگر يك امتياز و يك گل زده در جام جهاني نبود؟! پس تفاوت و برتري اين مربي با مربياني چون جلال طالبي كه در جام‌جهاني‌هاي گذشته تيم‌هايشان هم بيشتر گل زد و هم بيشتر امتياز گرفت و هم زيباتر و نه مثل تيم آقاي كي‌روش با روش دفاع اتوبوسي بازي كرد، چيست؟!

مربي تيم بوسني در همين مسابقات جام جهاني برزيل، فقط 300 هزار دلار حقوق گرفت اما آقاي كي‌روش بالغ بر 2 ميليون دلار از فوتبال ايران كسب كرد! مربي آرژانتين 450 هزار دلار حقوق گرفته است و تيمش جزو مدعيان قهرماني است و آقاي كي‌روش هنوز اشتهايش از پول نفت ايران سيراب نشده است و پيشنهاد 4 ميليون دلاري براي يك سال مربيگري داده است! عده‌اي هم در رسانه‌هاي كشور شده‌اند وكيل مدافع اين مربي با تفكر تدافعي، فوتبال بسته و نازيبا. واقعا تا كي مي‌خواهيد «مرغ همسايه برايتان غاز باشد» آقايان؟!

اين كي‌روش با فوتبالي تدافعي و تيمي سالخورده و مسن واقعا چه دستاوردي براي فوتبال ايران داشت؟! او حتي حاضر نشد مربي با دانشي چون «صالح» را تحمل كند و چند روز قبل از شروع مسابقات عذرش را خواست و از اردوي آفريقاي جنوبي روانه ايرانش كرد. او در اين 2 سال چه خدمتي بر امر مربيگري فوتبال كرده است؟ به چند مربي جوان ايراني در قبال دو ميليون دلاري كه گرفت حتي يك ساعت آموزش مربيگري داد؟!

بس كنيد اين حكايت تلخ را. وقتي نحوه بازي تيم‌مان را در هر 3 بازي جام‌جهاني برزيل مي‌بينيم بايد از اين همه حلواحلوا كردن كي‌روش شرم كنيم. زشت‌ترين و تدافعي‌ترين بازي‌ها را انجام داديم و ضعيف‌ترين تيم را در امر گلزني داشتيم.
در تيم آقاي كي‌روش حتي يك بازيكن از تيم قهرمان ليگ‌برتر ايران براي يك دقيقه هم بازي نكرد! اين كجايش حرفه‌اي‌گري است؟! سوگلي آقاي مربي در تيم‌ ملي چه چيزي جز قدم زدن در ميدان داشت اما يك دقيقه تعويض نشد اما بهترين بازيكن تيم (دژاگه) را به دليل لجاجت‌هاي بي‌مورد در بدترين دقايق كه تيم به او احتياج داشت از زمين بيرون آورد!

جوري كي‌روش كي‌روش مي‌كنيم كه انگار تيم ملي ما را به قهرماني جام‌جهاني رسانده است! او كسي است كه سطح توقع ملت ما را به باختن 1برصفر و تساوي صفر بر صفر و شكست 3بر1 (مقابل تيمي كه اولين حضورش در جام‌جهاني را تجربه مي‌كرد!) به پيروزي و جشن ملي تبديل كرد! بس كنيد؛ اين بازي مسخره و ملال‌آور را! گفتني درباره اين تيم ملي و حواشي آن بسيار و فراوان است و جاي آن در اين مطلب نيست؛ اما خوب مي‌دانيم كه كي‌روش نهايت زحمتي كه براي فوتبال ما كشيد به اندازه 300 هزار دلار مربي بوسني هم نبود چه برسد بخواهيم بابتش 4 ميليون دلار را به پايش بريزيم!

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۰۲
جناب بهار نیوز!
این اختلاف قیمتی که کیروش با بقیه داره، جبران اون امکاناتیه که بقیه کشورها دارن و ما نداریم. جبران اون قراردادهای اسپانسرینگی هست که اونا میتونن ببندن و کی روش چون مربیه ماست و تحریم و .... وجود داره نمیتونه. (238223)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۰۳
من زیاد فوتبالی نیستم ولی یه ضرب المثل هست که طرف میگه من پول دار نیستم که جنس ارزون بخرم!
به نظر شما فوتبال ایران چقد پول به مربی های بی کیفیفتش تو 10 سال گذشته تا موقعی که کیرووش رو آورد داد!!؟ که هیچ سودی و هیچ مقامی برای ایران کسب نکردن !!! اگه اشتباه نکنم فقط برانکو سال 2006 یه مقام دومی اسیایی برای ایران کسب کرد.
حالا از اون سال تا موقعی که کیروش امد ما میلیاردها تومان خرج تیم ملی کردیم بدون نتیجه ای مطلوب و کسب مقام و جایزاه ای!!! (238268)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۱:۰۹
لازمه به مسئولین محترم سرویس ورزشی بهارنیوز یاداوری کنم که مخاطبان این سایت جوونای اصلاح طلب جامعه هستن که پیشروترین، به روزترین و هوشمندترین بخش جامعه رو تشکیل میدن. با این بخش از جامعه نمیشه بی منطق و هوچی گرانه حرف زد. از سردبیر محترم بهارنیوز تقاضا دارم یک بار متن بالا رو بخونه و ببینه میشه یک کلام حرف حساب توش پیدا کرد؟ انتظار ما از یه سایت اصلاح طلب خیلی بالاست. نه فقط در زمینه سیاسی! در همه زمینه ها شما باید به شعور مخاطب احترام بذارید و با زبان منطق حرف بزنید. (238397)
ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۲:۳۹
باید لیگ های پایه راه اندازی بشه و دولت اونجا هزینه کنه نه باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بقیه (238405)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۷
محمد جان در تایید فرمایش شما این چند نکنه رو هم اضافه کنم.
1-تا ما یاد داریم از کره و عربستان و ژاپن می ترسیدیم.کی روش این شخصیت رو به تیم ماداد که باور کنیم می تونیم اونها رو شکست بدیم.
2-کی روش با مدیریت و اعتماد به نفسی که داشت تیم ایران رو به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی برد.یادمون بیاد که اگر هر مربی ایرانی دیگری بود جرات حذف رحمتی رو اونهم در آستانه بازی با کره جنوبی در زمین کره نداشت که واقعا آفرین داشت که با شجاعت ،رحمان احمدی رو توی دروازه گذاشت.مطمئنا اگر هر مربی ایرانی بود به (238289)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۱۸
آقا سياوش ظاهرا شما نوجوان هستى كه يادت مياد چون ما سال٩٧ به كره ٦ تا زديم به عربستان٣تا بعد از اونم جلوى اين تيما ضعيف عمل نكرديم ، اما در مورد حذف بازى كن هاى بى انضباط قبول دارم چون سال ٩٧ به خاطر بى انضباطى على دايى از تيم اخراج شد اما به مربى ايرانى فشار اوردند كه برگرده ، شايد اگه اون روز از اين حركت مربى ايرانى حمايت مى شد فوتبال ايران به اين فلاكت نمى افتاد و ما هيچ وقت نياز به مربى خارجى پيدا نمى كرديم (238311)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۴۰
احمد آقای عزیز.نه من نوجوان نیستم.حالا که این طور شد بریم به سال 1367 که با پیوس و قایقران و نامجو مطلق و کلی بزرگان دیگه 3 تا از کره خوردیم.بعدش تو باز های آسیایی 1369 با 120 دقیقه دفاع و به زحمت با گل سیروس قایقران کره رو با دعا و التماس بردیم.بعدش سال 1372 مقدماتی جام جهانی از کره 3-0 باختیم.رسیدیم به سال 1375 که با مربیگری مایلی کهن و بازی خوب علی دایی و سایرین 6-2 کره رو بردیم.و سال 1379 که 2-1 به کره باختیم و سال 1383 4-3 از کره بردیم.سال 88 هم دو تساوی 1-1 داشتیم با کره.شما اگر خاطرتون با (238412)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۴۲
باشه سال 1990 ما می لرزیدیم که با کره بازی داریم.از ژاپن چقدر می ترسیدیم و وای از عربستان ،یعنی افق دید ما نهایتا آسیا بود.ولی حالا روبروی آرژانتین اون بازی زیبا رو انجام دادیم. (238413)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۱۲
لطفا ابزاري كه برانكو و طالبي داشتند رو با ابزار كيروش مقايسه نكنين، تيم ملي تو دوره آقاي كيروش اصلا ستاره نداشت و نداره، شما دارين سرمربي بوسني و ارژانتين و با كيروش مقايسه ميكنين، آيا بازيكنان اين دو تيم هـم با بازيكناي ما قابل مقايسه هـستند؟ (238326)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۲۶
نقد ي بر نظر آقاي آرش! شايد كي روش قلبا مي خواست كمكي بكند اما عزم اين كار در وسوسه پول از بين مي رود! تيم پا به سن گذاشته ها و استقلالي ها بيشتر به اين تيم ميشد گفت تا تيم ملي!
مگر نمايش خيره كننده فوتباليستهاي لايق باشگاهي چون فولاد خوزستان كه در دو ميدان همزمان ليگ برتر و ليگ برندگان آسيا ( صرف نظر از حرف و حديثهاي پيرامون سوشا در مقابل السد قطردر بازي آخر) افتخار آفريدند براي استفاده از ايشان در جام جهاني كافي نبود!؟؟ (238380)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۳۱
به رحمتی باج می داد و اون رو توی دروازه می گذاشت تا اگر باخت بگه من همه ی تلاشم رو کردم ولی باختیم.
3-بازیکن سالاری و باندبازی آفت تیم ملی ما بود که کی روش با شهامت روبروی این کار ایستاد و افرادی مانند عقیلی و رحمتی رو کنار گذاشت.
4-به جرات می تونم بگم هر مربی داخلی جای کی روش بود 90 دقیقه دفاع مطلق جلوی آرژانتین می کرد و خبری از این بازی زیبای ایران روبروی آرژانتین نبود.
5-دفاعی که ما روبروی آرژانتین داشتیم بر خلاف اونچه که خیلی ها طوطی واری می گن اتوبوسی،یک دفاع منطقی،هوشیار و متحرک بود.یادمون (238290)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۳۶
نره که حملات ما روی دروازه ی آرژانتین کم نبود و واقعا آرژانتین شانس آورد که گل نخورد.
6-واقعا تعجب می کنم که بعضی ها می گن ایران در جام 98 خیلی بهتر بازی کرد.شما آمریکای اون زمان رو تیم قدری می دونید؟!!!!!!!!!!!!!!
7-کی روش باید چه می کرد؟ حتما مخالفینش انتظار دارند باید آرژانتین رو له می کردیم و نیجریه و بوسنی هم که عددی نبودند!!!
8-همیشه شرط لازم و کافی مسئولیت خواستن از یک شخص،این هست که به تناسب اختیارات و امکاناتی که به شخص دادیم از او مسئولیت بخواهیم.آیا کی روش بازی های تدارکاتی با تیم های (238294)
مهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۲:۰۹
با امارات و قطر و بحرین همگروه هستیم در جام ملتها / فکر نکنم با این بازیها از گروه بالا بیایم چرا که امارات واقعا توی این دو سال رشد کرده و تیم المپیک رفته را اورده و با تبانی اعراب و این مساوی گرفتن های کیروش ما را حذف شده ببنینید مثل جام ملتهای 1992 هیروشیما سه بازی بدون تعویض و باخت به ژاپن دقیقه 91 و بازی تدافعی و زیر توپ زدن (238342)
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۰۶
کدام مربی ایرانی ما رو به جام جهانی فرستاد؟ (238226)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۲۴
حشمت خان مهاجراني (1978 اولين صعود به جام جهاني آن هم زماني كه از آسيا فقط يك تيم صعود مي كرد و نه مثل حالا 4 تيم!) (238238)
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۰
حشمت خان مربی طاغوتی بود ......... (238251)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۱
ان زمان ایران پیشرفته ترین کشور خاورمیانه بود نه الان که کابل از تبریز آبادتره (238260)
مهرداد
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۲
آفرین به حمید رضا٫ درست گفتی. (238279)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۳
واقعا پیشرفته ترین کشور خاورمیانه بود؟؟؟ فکر نمی کنم سنت به این حرفها قد بده (238299)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۲۰
همين الانم فوتبال آسيا تو ديواره ، چهل سال پيش يه سهميه هم براى آسيا زياد بود ، كشورهاى آسيايى فوتبالى نبودن (238312)
ورزش دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۰۶
بنده شك دارم به كي روش و باند داخلي اطرافش ! ممكن است ًاين شخص اهل زدو بند و تباني هاي بين المللي باشد باور كنيد به بزرگي و صداقت فوتباليستها ايمان دارم ولي باخت ايران مقابل لبنان و پيروزي مشكوك مقابل كره جنوبي براي من يكي هنوز حل نشده است فوتبال ملي ايران در دوره اين مربي هيچ ثباتي را تجربه نكرد عذرش را بخواهيد! (238365)
یک فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۳
تمام کسانی که از ماندن کیروش حرف میزنن برای ادعایشان حداقل یک دلیل دارند. حالا بماند که این دلایل منطقی هستند یا نه. انتظار میره شما هم به جای داد و بیداد و بافتن آسمان و ریسمان به هم حداقل یک دلیل برای رفتن کیروش داشته باشید. بد نیست یاد بگیریم که برای ابراز حقیقت نیازی به هیاهو و تحریف حقیقت نیست. مثلن ادعایی که در مورد آقای صالح داشید سراسر کذبه. همه میدونیم که جناب صالح انتظار داشتن که تو جام جهانی روی نیمکت بشینن و چون این خواسته شون برآورده نشد خودشون کنار کشیدن. (238228)
حمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۴
اسلام دوست گرامی فقط یکی ازبهترین کارهای کیروش دعوت از لژیونرهایی چون دژاگه وقوچان نزاد و... بود که رکان اصلی صعود ما به جام جهانی بودند واین فهم بالای مربی را نشان می دهد. در مصاحبه های کیروش یکبار حرف غیر متعارف نشنیدیم وبودنش روی نیمکت ایران وزنه ای بوده وهست. بالا غیرتین با این فوتبالی که بهترین تیمهایش مثل پرسپولیس واستقلال اینجور گرفتار سومدیریت هستند چرا باید از یک مربی شناخته شده جهانی توقع بیشاز حد داشته باشیم «حق نگهدار» (238301)
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۴
با ابراز تاسف برای مدیر سایت بهار که هیچ نظارتی بر بخش ورزشی اش ندارد چون از 6ماه گذشته نظرات غرض ورزانه خود را درقبال کیروش اغازکرده وهمچنین از تیم فولادطوری جانبداری میکند که انگار سایت خصوصی فولاد است. (238230)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۶
بابا خدا پدرتو بیامرزه حرف دل مارو هم زدی
بجای هزینه ملیاردی برای ابقای ایشون بیاییم باشگاه های مناطق محروم و شهرستان ها رو که فوتبال تو خونشونه رو تکمیل کنیم و به آینده سازی بپردازیم نه فقط برای اینکه ایشون یکماه تونسته فوتبال ما رو ترکیب دفاعی بده
حالا خوبه که فردوسی پور قبلا از عملکرد ایشون انتقاد می کرد شده طرفدار دو آتیشه (238231)
ای وی وی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۳
استقلال و پرسپولیس که سالی سی میلیارد میمالن زمین و حتی توی لیگ حودمونم نتیجه نمیگرین حساب نیست ؟ (238282)
ای وی وی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۰
ما توی هر ورزشی ترقی کردیم بخاطر مربی طراز اول بوده
بوسنیاک که بسکتبال رو متحول کرد
ولاسکو والیبال رو
مربی برزیلی فوتبال ساحلی رو . حتی توی وزنه برداری و تکواندو هم همین بوده
حیفه حالا که بازیکنانمون قراره برن تیمای خوب تیم رو بندازیم تو دهن مافیای داخلی تا دوباره بی نظمی و بازیکن سالاری و بی اخلاقی و.. حاکم بشه خصوصا اینکه ایشون در سی وشش بازی که مربی ایران بودن تنها سه باخت دادن
من نمیدونم ملاک شما برای ارزیابی چیه ولی فکر کنم همین کافی باشه (238286)
در جواب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۷:۲۳
عملکرد ایشون تا زمانی که بازیکنان خوب دو رگه به تیم اضافه شد قابل دفاع نیست
باخت ها و نتایج مساوی رو فکر کنم شما فراموش کردی
خدا پدرتو بیامرزه من میگم کیروش اصلا مربی خوب ولی با چقدر هزینه؟
ما باید به فکر فوتبال زیر بنایی باشیم. چرا به این فکر نمی کنید که ما تو ایران بازیکن سازی نداریم.
حالا شما هی تو جو نتایج ایشون تو جام جهانی باشید و مطمئن باشید چند سال دیگه بخاطر نداشتن پشتوانه فوتبالی از حرفتون پشیمون می شید. (238420)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۲۳
مقاله ای بسیار شتابزده . بی منطق و احساسی
پیشنهادتون برای مربی گری احیانا امیرخان نیست ؟ (238288)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۴
اصلا مگه فوتبال چي داره كه بايد اينقدر خرجش كرد؟ اگه جوون ما جا داشته باشه بره تفريح كنه و خودش رو تخليه كنه ، هيچ وقت براي باخت نمياد بيرون شادي كنه، بيرون اومدن بعد از باخت ٣-١ مقابل بوسني نشون داد كه اين شادي ها هيچ ربطي به فوتبال نداره، فقط جوون ها دنبال يه جايين كه تفريح كنن و شاد باشن. (238300)
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۶
زیر لحاف بخش ورزشی بهار چه میگذرد!!! (238232)
Ahsant
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۷
بسیار عالی نوشتید
بیشتر این حمایت ها به خاطر این است که این افراد جوگیر شده اند و طوری صحبت می کنند که انگار قهرمان جهان شده ایم
حمایت به خاطر چی؟ به خاطر بازی زیبا یا به خاطر نتیجه های خوب؟
انصافاً به غیر از بازی با آرژانتین کدام بازی را خوب بازی کردند؟
ما نسبت به دوره های قبلی هم پیشرقتی نداشتیم اگر داشتیم لطفاً ذکر بفرمایید (238233)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۲:۰۵
دوست عزیز شما منتظر مایلی کهن باش!!! (238341)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۱۸
آقای محترم !مربی آرژانتین بهترین امکانات و بازیکنان طراز اول رو در اختیار داره که مجانی هم هر مربی حاضره با اونها کارکنه.با کمترین بازی تدارکاتی اونهم با آنگولا و باشگاههای آفریقایی راهی جام جهانی شدیم توقع داری جلو بهترین تیمهای جهان با سیستم تیکی تاکا بازی کنیم اونهم با این بازیکنها و این لیگ فرسایشی (238234)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۲۲
خداییش کیروش تیم ملی را خوب نظم و ترتیب داد و یاغی ها را سر جایشان نشاند. (238237)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۱۰
بي ثباتي تيم ملي در كسب نتيجه و بي تاكتيكي فوتبال در دوره كي روش اظهر من اشمس است! (238366)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۱۵
فوتباليستهاي لژيونر خارج نشين كاملا بصورت باندي و سفارشي و احتمالا با مقاصد رانتخواري و ارتباطات اقتصادي در ارنج تيم ملي جاي داده ميشوند شك نكنيد. شايستگي بسياري از فوتباليستهاي باشگاههاي داخلي از امثال دژاگه كمتر نبوده و بل بيشتر هم هست! (238368)
ایمان از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۳۴
بهار نیوز دستت درد نکنه من با نهایت احترام به تمامی طرفداران کیروش چندتا سوال دارم به من نه پیش خودتون جواب قانع کننده ای داشتید کافیه
1-از لحاظ بازی زیبا تیم ملی خوب بود
2-امتیاز کافی دریافت کردیم
3-تعداد پاس های ردبدل شده آبرومندانه بود
4-چه وجه تمایزی نسبت به دوره های گذشته تیم ما داشت چرا جو گیر شدیم بخدا این داستانهای تکراری رو تمام کنید من نه مدافع مربی داخلی هستم نه خارجیش ولاسکو در والیبال حقش بود ولی آقای کیروش خانه سالمندان راه انداخته (238243)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۳۷
به نظر من نصف این پول رو بدن یه مربی خارجی خوب دیگه بیارن مربی درجه یک بیکار کم نیست حتی میشه یکی از همین مربیایی که الان تیمشون تو جام جهانیه رو اورد مگه امثال پکرمن چقد میخوان بگیرن (238246)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۳۹
مرسی که فضای احساسی رو شکوندی بهارنیوز. فکر میکنم یه عده جوگیر شدن که اینقد خواهان موندن کیروش به هر قیمتی هستند. تیمی که با دعا و التماس فقط یه گل و یه امتیاز داشت حالا مربیش برامون طاقچه بالا میاد. دوستان واقع بین باشید. نه جوگیر. (238248)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۳۹
ما باید سبک تلاش درست و مربیگری رو از کی روش یاد بگیریم نه اینکه ایشان را تا ابد بکنیم مربیمون...ان هم به هر قیمتی... (238249)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۲
بهار اینقدر ساز مخالف با کیروش نزن

همه ی ایران پشت این مرد هستن (238252)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۴۱
همه ايران سال84 پشت احمدي نژاد بودن يا سال ....يه جوري نگو ايران باورمون بشه (238318)
عسگری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۲
به نظر من حرفهای بهار کاملا منطقی است (238253)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۲
واقعاهدفتون ازاین همه هیاهو چیه؟کیروش کارهای بزرگی درفوتبال ایران انجام دادفراموش نکنین که سالهاست که وضع فوتبال ایران بده وماسالهاست که بدترین لیگ روداریم ورانت توفوتبال ما بیدادمیکنه تواین شرای آقای کیروش یک تیم منضبط وقابل قبول درسطح فوتبال آسیا ساخت.مادرمقابل نیجریه بااون ستاره هاش یه امتیازارزشمندگرفتیم و درمقابل آرژانین باداوری ضعیف شکست خوردیم اونم بااختلاف یه گل.بازی ای که همه توقع چندین گل ازآرژانتین داشتن.درمقابل بوسنی هم مابا22لژیونرطرف بودیم نه بابوسنی ضعیف چندسال پیش. (238254)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۳
مقاله ناخوب بود .از سایت وزین بهار نیوز انتظار خیلی بیشتر می رفت.
متن مفاله:
1- لیگ برتر ایران میانگین دوندگی در آن 2 کیلومتر است حال انکه تیم کی روش 9 کیلومتر بود
2- آموزش به مربیان داخلی:مگر کی روش آمده برای آموزش . یا مربی تیم های ملی از پایه تا بزرگسال است؟

3- تقصیر کی روش چیه پول ما بی ارزش شده است چرا پول ما مانند دینار کویت نباشد؟
کمی منصفانه قضاوت کنیم. (238255)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۳۵
در مورد سومت اگه بخایم طبق گفتت منصفانه قضاوت کنیم هیچ جایی توی این مقاله اشاره به دستمزد ریالی که ایشون خواستن نکرده، بلکه مقایسه رو بر حسب دلار انجام داده (4 میلیون دلار). (238293)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۴۳
هموطن جو زده ميانگين دوندگي تيم ملي به خاطر اين بود بازيکنان مي خواستن لژيونر بشن نه فکر کردي تفکر کيروشه????? (238319)
سمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۳
مربی باید خارجی باشه چقدر پول بگیره مهم نیست بهار جان! و باید بازی های دوستانه با تیمهای قوی زیاد داشته باشیم. (238256)
علي
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۴۵
بهار نيوز،. ارزيابي كه داشتي اصلا ارزش خبري نداشت. تو هم لنگه كانون مربيان ايران هستي كه بهتون باج ندادن (238259)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۲
اقاي ايمان .حتما انتظار داشتيد بااين ليگمان با بازي زيبا ارژانتين را مي برديم و تا مرحله فينال مي رفتيم اگر عجله نكني حتما عملكرد اقاي فركي را هم خواهيم ديد (238261)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۷
این فوتبال تعطیل بشه بهتر ه . والیبال با کمترین هزینه چه افتخاری برای ایران اورده (238264)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۸:۵۸
سر مربی معجزه نمیتونه بکنه!
فوتبال ایران بیماره ، بیماری پول زدگی و دلالی و...
اکثر بازیکنای لیگ برتر با رشوه یا پارتی بالا اومدند.
این فوتبال پیشرفت نمیکنه نباید هم پیشرفت کنه. (238266)
مهرداد
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۰۶
جمع کنید بساط این فوتبال سطح پائین را. نشان داده شد که ما در این رشته ورزشی استعداد نداریم. پول دور ریختن برای چه؟ (238271)
مهرداد
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۰
مربیان الجزایر و غنا هم صد درصد کمتر گرفته اند. مسأله اینست که ما یرای این رشته نه استعداد داریم و نه بازیکن قوی. (238274)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۱
متاسفم شما هم به جمع تخریبگران پیوستین... از بهار نیوز نوشته و نقد منصفانه انتظار داشتم.. (238278)
م.ح
France
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۱۲
اگر تیم از گروه صعود میکرد، یا نه، اصلا صعود نمیکرد ولی بازی جلو آرژانتین مساوی میشد، بازم با این لحن توهین آمیز حرف میزدید؟؟
کاری به موندن یا رفتن کیروش ندارم، اما نمک نشناس نباشید لطفا (خطاب به گروه ورزشی خبرگزاری بهار) (238280)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۰۲
کجای این مقاله حاوی توهین بود؟ کیروش توی این چند سال مربیگریش کدوم استعداد داخلی رو کشف و به تیم ملی تزریق کرد؟ (238322)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۴۴
انتظار داری کی روش بیاد از زمین های خاکی استعداد کشف کنه؟ (238358)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۳۲
بلازوویچ رحمان رضایی و میرزاپور رو از زمین های خاکی کشف کرد؟ ایوانکوویچ مسعود شجاعی و تیموریان رو که در تیم های غیر از استقلال و پرسپولیس بازی میکردند از زمین های خاکی کشف کرد؟ کیروش همه هنرش این بود که دنبال بازیکن های دورگه باشه. دورگه ها بعضی هاشون خوبند ولی بیت آشور و دانیال داوری از بازیکنان لیگ بهتر بودند؟ کیروش لیگ ما رو کشت
این چه استدلالیه که کیروش داره که سطح و بضاعت ما همین بود؟ اگه اینطوره تیم رو بدن من تا منم ببازم و بین 4 تیم چهارم بشم بعد بگم سطحمون همینه! پس هنر مربیگری کجاست؟ (238384)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۳۵
این مطلب فقط از عهده مربیان عقده ای ایرانی که مدتها داشتند پنبه کیروش رو میزدند بر میاد و بس. تحقیق کنید (238292)
پيمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۴۹
بهار ،شما مطمئني فوتبال نگاه ميكني؟!! بهتره به دستمزد مربي هاي هم سطح كيروش نگاه كنيد..همين زاكروني مربي ژاپن خبر دارين چقدر گرفته؟! كه اصلا هم درسطح كيروش نيست
بهتره به نحوه صعود ما به جام جهاني نگاه كني..اگه ديدي به بوسني باختيم چون بازيكناش تو كلاس بين المللين نه مربي 300هزار دلاريش!
نكنه دوس دارين ممد مايلي يا حسين فركي بيان؟! حميد استيلي چطور؟! (238302)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۲
فرکی از هر نظر خودش رو ثابت کرده ما مربی ترسو نمی خوایم (238303)
ایمان از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۱۹:۵۶
آقا محسن عزیز این اولین امتیاز ایران تو کل جام جهانی هایی که شرکت کرده؟ من اصلا ملاکم صعود به مرحله بعد نبود تاکتیک مربی ما در 3 بازی یکی بود آخه آرژانتین بوسنی نیجریه یه قدرت یه تاکتیک دارن که تیم ما درمقابل اینها با یه سیستم بازی کرد ما نه نتیجه گرفتیم نه قشنگ بازی کردیم ژاپن هم حذف شد ولی خوب بازی کرد (238304)
م.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۰۷
دوستان بزرگواری کنن یکم از پولی که بالا میکشند صرف نظر کنند و چشم طمعشونو از پول نفت ایران بردارند و بدند به ایشون تا بتونن حداقل برای جام ملت های آسیا یه خوشحالی واسه مردم ایجاد کنند. الان یه سال بیشتر نمونده و مربی جدید هیچ کاری نمیتونه بکنه (238306)
nim
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۰۹
به نطر من سابه یا,باید کمی هم ازجیب خود پول بدهد تا سرمربی ارژانتین باشد.این هم از بی عرضه گی فدراسیون ارژانتین که مثل فدراسیون ما هست, می باشد (238308)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۱۲
بزرگ داشت؟آیا کی روش دارای آرامش ذهنی کافی بود یا اینکه هنوز قراردادش بلاتکلیف بود،در زمانی که همه ی مربیان روی مسائل تاکتیکی تیم هاشون تمرکز داشتند کی روش باید بابت لباس ورزشی تقلبی تیم ملی تفکر می کرد و متاسفانه وزیر ورزش هم اون صحبتها رو می کرد؟
8-آیا کی روش بازیکنانی در سطح تیم های حریف داشت؟
9-کی روش به سبب شخصیتی که داشت توانست بازیکنان دو رگه رو جذب تیم ملی بکند وگرنه این بازیکنان پیش از او هم در اروپا بازی می کردتد ولی به تیم ملی نمی آمدند.
در پایان یادمون باشه که اگر با کسی مخالفتی (238309)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۲۲
داریم.شایسته است که با ذکر علل مخالفت و پرهیز از کلی گویی مخالفت خودمون رو ابراز کنیم.
پیش وجدان خودمون برگردیم به یک ماه قبل و ببینیم انتظار چند گل از آرژانتین و بوسنی و نیجریه را داشتیم.
جمله پایانی(برای مطرح شدن راههای بهتری غیر از مخالفت بی دلیل و سفسطه وجود دارد). (238410)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۳۰
کی روش ما رو از چه کنم برای راهیابی به جام جهانی نجات داد .تا ما یادمون میاد همیشه به بدبختی و التماس و شانس و نذر و دخیل می شدیم تیم سوم گروه بعد با تیم سوم گروه دیگه بازی می کردیم که اگر اون رو می بردیم تازه باید با یک تیم قدر مثل استرالیا یا ایرلند بازی میکردیم. خلاصه پدر اعصابمون در میامد و چند نفر سکته می کردن و همه دست به دعا که بلکه تیم بره جام جهانی.
این بار با اقتدار به عنوان تیم اول رفتیم جام جهانی.
کره جنوبی رو در خاک خودش شکست دادیم.حالا بگین اتوبوسی،شانسیو....
من که میگم کی روش. (238411)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۰:۲۴
راست میگه دیگه. دیگه 1 امتیازو که همیشه تو جام جهانی میگرفتیم.
درسته که فوتبال ایران به لحاظ زیر ساخت، خیلی عقب هست، ولی مگه کشورهایی مثل کاستاریکا، کامبیا، مکزیک و... کشورهای پیشرفته ای هستند؟
مربی مکزیک (هررا) 200 هزار دلار گرفت، هم مکزیک رو به جام جهانی برد، و هم در جام جهانی به مرحله بعد! تازه برزیل میزبان مدعی رو هم متوقف کرد.
دوستان بپذیرید کیروش به اندازه 12 میلیارد نمی ارزه. واقعاً هم به زور و شانسی رفتیم جام جهانی دیگه. درحالی که تو ضعیف ترین گروه مقدماتی تاریخ بودیم. (فراموش نکنیم که ... (238314)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۱۱
این هم از نحوه ورود رونالدو به کشورش : " کاروان تیم ملی فوتبال پرتغال پس از حذف از پیکارهای جام‌جهانی، برزیل را ترک کرد. حضور اعضای تیم ملی پرتغال و در راس آن‌ها کریستیانو رونالدو در فرودگاه این کشور بدون هیچ هیاهو و استقبال خاصی انجام گرفت و چهره غمگین بهترین گلزن فصل اخیر اروپا تنها سوژه رسانه‌ها بود. کریس پس از رسیدن به پرتغال پس از تحویل وسایلش با یک تاکسی به سرعت فرودگاه را ترک کرد " . بله ... آن وقت در کشور ما متاسفانه یک وزیر می رود فرودگاه برای استقبال !!!! آنها هم مدعی تر می شوند !!!!!! (238325)
دکتر احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۱۹
با سلام
فدراسیون باید تمام تلاشش را برای حفظ کی روش انجام بده.برادرانی که مخالفید شما هم هحساسی نشید.واقعا اگر مربی داخلی داشتیم ایا باند و باند بازی میگذاشت به جام جهانی برسیم؟.ایا اجازه میداد که مربی بازیکنانه خود را شخصا برگزیند؟ ایا مربیان دهخلی میتوانستند کسانی مثل دژاگه.قوچان نژاد.جهانبخش.ازمون بیت اشور راکشف کنند؟ایا بعد از عدم نتیجه گیری جبهه گیریهای داخلی وغرضورزیهاسربه فلک نمیکشید؟کی روش کاشف نسل جدیدی از بازیکنان با کلاس بین المللی هست که اگراونبود اکنون رکوردگلزنی قوچان نژاد هم نبود (238328)
h
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۴۲
آقا اين افراد محترمي كه نام برديد چه كار مهم يا تاكتيكي را در برزيل نشان دادند !؟؟ واسه همينه كه مربي بوسني با آن همه دوستي وابراز ارادت ايراني ها يك روز قبل از مسابقه با ايران موهنانه مي گه : مي خوايم تا اونجا كه ايران مي خوره بهش گل بزنيم!!!!!! باور كنيد شرم آور است!! (238388)
مرند بهزاد
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۲۱
کیروش در تیم ایران...همانند اینه که موتور بنز رو بذاری روی وانت پیکان....خب معلوه جواب نمیده. (238329)
دکتر احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۳۰
اگر کی روش نبود میزان دوندگی بازیکنان مه هم در حد قبل بود.کی روش بانداشتن حتی امکاناتی درلبنان واردن وعراق توانست این شبه معجزه را خلق کند.کی روش مربی ایرانی را نپذیرفت چون میدانست میتواند روزنه ای برای حاشیه سازی باشدکه مهمترین ویژگی مربیان ماست.تابه حال ایا اینقدرصعودبه دوربعدرااینقدر نزدیک لمس کردهیم.؟ایا کسی جرات خط زدنه .عمران زاده رحمتی.کریمی وخلعتبری رابا جو سازیهای کثیف داخلی میتوانست داشته باشد.امروزکه به قول شمادستخالی برگشته ایم کی روش هیچ قصوری رامتوجه هیچ فردی نکرد.بااردوهای ناقص. (238333)
دکتر احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۳۸
اردوها ودیدارهای تدارکاتی لغوشده.همه میدانیم که این پول گزاف اگربه جیب کی روش نرود قطعابه فوتبال مناطق محروم هم نمیرود.واصلامعلوم نیست کجابرود.پس بهترکه بدانیم کجامیرود......واما کی روش اگرعاقل باشد پیشنهادهای میلیارددلاری این فدراسیون رانبایدبپذیرد وباماندن درایران به کارنامه خودضربه بزندالان که همه برای کوبیدن اوبسیج شدهاند.حتی اگرقهرمان اسیاهم شویم حسودان به دنبال مطامع خودند.مالیاقت داشتن مربی بزرگ نداریم.اگریک مربی داخلی سرکاربودمطمین باشیدکه بایک باغ گل ازبرزیل میامدیم که تا50سال حوس نکنیم (238334)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۳۹
بیرونش کنید بره مگه ارث باباش می خاد. (238336)
بابک
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۱:۵۹
کی روش نشون داد با امکانات کم ...... میشه جلوی ارزانتین 90 دقیقه ایستاد شما مربی دیگه ای سراغ دارین لطفا (238338)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۲:۰۳
بهار نیوز جان نیمه پر لیوان را هم ببین:
1 برای اولین بار به صورت مستقیم و بدون دغدغه تا لحظه ی آخر! (اگه فلان تیم نبره و اون تیم دیگه رقیب ما رو شکست بده و...) به عنوان تیم اول صعود کردیم.
2 بهترین تیم آسیا هستیم.
3 در برابر نیجریه و آرژانتین نمایش دلپذیری داشتیم. رویایی فکر نکنید سطح فوتبال ما پایینتر از اوناست.
4 در مجموع دریافتی کی روش کمتر از مربیانیست که نام بردید.
5 کی روش مربی کاربلدی است که به بازیکنان کم تعصب و پرمدعا باج نمیده.
6 برای کسب قهرمانی آسیا او گمشده ی فوتبال ماست. (238340)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۳۳
سینا جان فک کنم فوتبال نمی بینی ها ... راحت ترین صعود ما به جام جهانی سال 2006 بود . (238385)
علی
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۲:۱۱
کاش کیروش نبود و یه مربی داخلی بود تا عزیزای دلم می دیدن چه جور زنگ تفریح جام می شدیم ما آرژانتین پرستاره را شکست دادیم داور نتیجه رو عوض کرد برا یه بار تو عمرم احساس افتخار به تیم ملیم کردم . فراموش نکنید که مربی های داخلی ما تو برنامه زنده می گفتن کیسه گل جام می شیم
قبول کنید که کیروش به فوتبال ملی ما نظم و شخصیت داد. با افراد مغرور تیم برخورد جدی کرد. کیروش بره حالا حالا ها درجا میزنیم. پولی که میخاد چیزی نیست سالانه هزار برابر اون تو برا چیزای الکی حیف و میل میشه اونم 3 هزار تا 3هزار تا. (238343)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۲:۱۹
چه دلیلی از این بهتر که تو گروه 4تیمی چهارم شدیم؟ مزخرفترین تیم جام جهانی افتخار کمیه؟! کیروش بمون کجا از اینجا بهتر؟ کجای دنیا به باخت افتخار میکنن؟ منم اگه بچه محل ها رو میبردم یازده تاشو میزاشتم توی محوطه خودمون 90دقیقه که هیچ 90روزم گل نمیخوردم! واقعآ یه دلیل برای موندن کیروش! با این پول میشه مربیان صاحب سبکی مثه گاس هیدینگ آورد که آینده فوتبال رو تضمین کنه (238344)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۵۰
خیلی سطحی نظر دادی.
واقعا بازی ایران مقابل آرژانتین رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟/ (238414)
و
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۱۱
جناب بهار نيوز فرق كيروش با امثال شماها اينه كه با دست خالي خودمونو با آرژانتين و بوسني مقايسه مي كنيد !!! ... همين !!! (238351)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۱
من هم با شما موافقم. اگر کی روش زیبا بازی میکرد حرفی نبود اما اینکه تیم را دفاعی کنی و بگویی بازیکنان ضعیف دارم در نوع خود بسیار عجیب است. ما همه ادوار 1 امتیاز کسب میکردیم. الان هم 1 امتیاز کسب کردیم اما با عملکرد ضعیف تر از همیشه از نگاه آمار و فیفا (238354)
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۲۹
چند نکته مهم و اساسی : یک - در هیچیک از کشور ها فوتبال و تیم و باشگاه دولتی و دست در جیب مردم و بیت المال نیست - کشور با صدها مشکل اقتصادی و دچار تحریم و ... پول غذا و دارو و آموزش و اشتغال زایی برای میلیون ها جوان تحصیل کرده بیکار و فقر زادیی از میلیون ها زیر خط فقری و تحت پوشش کمیته امداد و خیریه ها و ... صرف فوتبال بازی نمی شه . دو - وزارت ورزش وظیفه دارد باشگاهها و ... را خصوصی کنه . سه - در کشورهای دیگر فوتبال اینقدر مطرح نیست مثالش هم عدم استقبال از رونالدو و تیم پرتقال است . (238355)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۴۱
یادتون نره ما هیچ زمانی مثل این مدت که کیروش مربی تیم ما بود دچار فقرنبودیم مثل فشار تحریم وفساد تو فوتبال ونبود تیم برای بازیهای تدارکاتی که حتی تیمهایی که کشورشونو باید باذره بین پیداکرد حاضربه بازی تدارکاتی بامانبودن وبه نظرمن هیچ مربی داخلیی نمیتونست تو این مدت بااین آرامش این نتیجه رو رقم بزنه.بعد از زمان جنگ کی کشور ما دچار چنین فشار جهانیی شده بود؟زمان برانکو وطالبی یا دیگران؟ (238357)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۸ ۲۳:۵۴
هیچ مربی خارجی برای کار در خاورمیانه کمتر از میلیون دلار قبول نمیکنه َََهمین خوزه مانویل مربی سابق پرسپولیس 2 میلیون دلار قرارداد داشته
بهار نیوز واقعا تفکرات پوسیده و بچه گانه داری
در ضمن با 4 میلیون دلار یا 12 میلیارد تومان حتی یک استخر سرپوشیده در یک شهرستان هم نمیشه ساخت
جوری صحبت میکنند دوستان که انگار زمان را یادش رفته
اردو تیم ملی در آفریقا جنوبی 800 میلیون تومان هزینه داشته
علی (238360)
ولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۰۳
استدلال هر دو گروه موافقان و مخالفان صحیح و قابل احترام می باشد ولی به نظر من این همه پول در این مملکت حیف و میل می شه پول های میلیاردی به جیب افرادی می رود که اصلا نه لیاقتش را دارند و نه در قبال آن کار مفیدی انجام می دهند. بهتره اجازه بدهیم این پول را به آقای کیروش بدهند ایشون که داره یه کارایی انجام میده حالا خدا را چه دیدید شاید قهرمان آسیا شدیم ... (238362)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۰۴
بابا خيلي ها تو دنيا حاضرن يه پولي هم بدن كه مربي آرژانتين بشن،!!! آخه شما چيرو با چي مقايسه ميكنين،!! تيم كيرش هرچي نداره اقلآ يه شكل ثابت داره ، و بازيكنان افكار مربي را پياده ميكنند، قبلآ بازيكنان ما بلدنبودن افكار مربي را اجرا كنند، تا قبل بازي هرچي مربي ميگفت گوش ميكردند تو زمين هركاري دلشون ميخواست ميكردند،!!! (238363)
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۲۴
اگه بخوایم خوب نگاه کنیم اقای کیروش بهترین شیوه رو داشتن
اما توقع مالی ایشون خیلی زیاده یعنی چون می دونن جام ملت های اسیا نزدیکه
ایشون هم تنها گزینه هستش قیمت رو برده بالا
خوب با این شرایط رکود اقتصادی و این همه مشکل مالی مردم ایا واقعا به صلاح هست که 4 میلیون دلار برای تیم ملی هزینه بشه
با 4 میلیون دلار چقدر میشه اشتغال ایجاد کرد
انصاف بدین که واقعا به صلاح نیست موندنش
همونطوری که خودشون گفتن برن و دوست بمونیم
با این مبلغ واقعا میشه کارهای بیشتری کرد (238379)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۰:۳۰
دفاع اتوبوسی در مقابل نیجریه و بوسنی بزرگی نمی خواد ... دفاع وسطو کنار گذاشتن و ذفاع کنارو تو خط میانی بازی دادن نشانه ترسه نه نشانه بزرگی ... درسته اعتقادی به مربیای ایرانی ندارم ولی کیروش هم به درد ایران نمی خوره ... یه مربی درجه 2 اروپایی خوش فکر و تاکتیکی و جوونگرا بهتره ... (238383)
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۱:۴۲
4 میلیون دلار پول یک هواپیمای MD دست دوم با 20 سال عمر مفید است که در اکثر خطوط هوایی کشور پرواز می کند آقایان! یعنی تیم ملی فوتبال به اندازه یک آهن قراضه پرنده ارزش ندارد؟! (238404)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۲:۵۸
کیروش بایدبمونه... (238406)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۴:۲۰
با تمام احترامی که به سایت بهار نیوز قایلم
باید عرض کنم که این مقاله کارشناسانه و بی طرف نوشته نشده و نویسنده آن انگار اصلا بازی های ایران در جام جهانی را ندیده که فقط از روی نتایج روی کاغذ قضاوت میکند. دنیا بازی ایران مقابل آرژانتین رو ستوده اونوقت این آقا میگه شرم آور بوده!
متاسفم برای نویسندش (238409)
مخالف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۵:۰۷
علت اصرار كفاشيان به كي روش چه مي تواند باشد؟ (238415)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۵:۲۷
عالی نوشتی بهار حرف دل ماروزدی (238416)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۹ ۰۵:۵۶
براستی مگه کیروش کیه؟ که اینقدر دستمزد بگیره؟ انشاا... حسین فرکی (238417)