به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۷۳۱۷

لوسيانو پريرا رسما به سپاهان پيوست

گروه ورزشي: لوسيانو پريرا رسما به تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پيوست.
لوسيانو پريرا رسما به سپاهان پيوست
به نقل از پايگاه خبري سپاهان، لوسيانو پري يرا مندز ملقب به شيمبا به باشگاه سپاهان ملحق شد.
اين مهاجم برزيلي سابقه حضور در تيم هاي فولاد خوزستان، دوم پدرو، لوزيانا، برازيلينسه، بوتا فوگو و چند باشگاه برزيلي ديگر را در کارنامه خود دارد. مهرزاد خليليان مديرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در سفر خود به برزيل مذاکرات لازم براي پيوستن پريرا به سپاهان را انجام داده بود.

چند روز پیش خبر پیوستن لوسیانو پریرا به سپاهان منتشر شد كه در آن آمده بود این بازیکن در ازای 650 هزار دلار به این تیم پیوسته اما یکی از خبرگزاری ها با مدیرعامل سپاهان مصاحبه ای انجام داد و خلیلیان به شدت حتی مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد!! حالا پایگاه خبری سپاهان، خبر از پیوستن لوسیانو پری یرا مندز ملقب به شیمبا به این باشگاه اصفهانی داده است.

فولاد خوزستان قهرمان ليگ برتر، در اين فصل 11 بازيكن فصل گذشته خود از جمله كرمي، مكاني و پريرا را از دست داده و تاكنون بازيكن شاخصي را جذب نكرده است.

فولاد، منتخب کرج را 4تایی کرد

تیم فولاد خوزستان در اولین دیدار تدارکاتی خود که در چارچوب اردوی آماده سازی این تیم برنامه ریزی شده بود، موفق به پیروزی 4 بر یک مقابل تیم دسته سومی بهمن (منتخب کرج) شد. به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، دراگان اسکوچیچ، برای انجام این دیدار، با توجه به لزوم میدان دادن به بازیکنان جوان در نیمه نخست فولاد را با ترکیب بهنام موسوی، سروش سعیدی، محمد اهل شاخه، میلاد خزایی، سواعدی، علی سینا ربانی، احمد عبدالله زاده، احمدی، هادی حبیبی، میلاد پاک پرور و بهمن جهان تیغ به میدان فرستاد.

فولاد خوزستان در این نیمه دوبار به گل دست یافت؛ یکی در دقیقه 7 بازی توسط بهمن جهان تیغ (آقای گل لیگ برتر جوانان) و دیگری توسط احمد عبدالله زاده در دقیقه 43 (بازیکن تیم ملی امید). در نیمه دوم این دیدار تدارکاتی، فولاد با ترکیب علی سلیمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، سروش سعیدی، امید خالدی، سروش رفیعی، شهاب کرمی، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، ایوب کلانتری،اسماعیل شریفات مقابل بهمن قرار گرفت که در این بین بدرلو و رفیعی موفق به گلزنی شدند.

گفتنی است؛ کاروان فولاد خوزستان ساعت 11 و 30 دقیقه فردا از تهران به اصفهان سفر می‌کنند و در هتل پیروزی مستقر می‌شوند. قرار است فولاد و ذوب آهن ساعت 19 روز یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند. بعد از اتمام این بازی اعضای فولاد به اهواز باز می‌گردند.

حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۰:۱۰
سلام من واقعا نمی دونم چه به روز تیم خوب فولاد آمده تمام بازیکناش رفتن و هیچ بازیکنی جذاب نکرده . لیگ شده فقط استقلال پرسپولیس و سپاهان (239331)