به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۷۴۲۵
مسی موفق​ترین دریبل زن جام جهانی

دو خبر جالب از 2 فوق ستاره جام جهاني

بازيکن کلمبيا تهديد به مرگ شد
گروه ورزشي: «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان موفق ترین دریبل زن معرفی شد.
دو خبر جالب از 2 فوق ستاره جام جهاني
در بررسی آماری موفق ترین دریبل های این دوره، ˈلیونل مسیˈ با 24 دریبل موفق در صدر قرار گرفته است. مسی همچنین با خلق 18 موقعیت گلزنی برای هم تیمی های خود از این حیث نیز در صدر قرار دارد.

بازيکن کلمبيا تهديد به مرگ شد
مدافع کلمبيا که با خطا روي نيمار موجب شد وي جام جهاني را از دست بدهد تهديد به مرگ شده است. ديدار تيم‌هاي ملي برزيل و کلمبيا در چارچوب رقابت‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني برگزار شد که در پايان برزيل با نتيجه دو بر يک از سد حريف گذشت و راهي نيمه نهايي شد تا با آلمان ديدار کند. در اين ديدار تياگو سيلوا 7 و داويد لوييز 69 براي برزيل و جيمز رودريگز 80 براي کلمبيا گلزني کردند.

در حالي که اين ديدار رو به پايان بود، نيمار و خوان کاميلو زونيگا بر سر تصاحب توپ ارسالي با هم برخورد کردند به شکلي که زانوي بازيکن کلمبيايي به کمر ستاره برزيل برخورد کرد و موجب آسيب او شد. به همين دليل نيمار براي معاينه‌هاي دقيق‌تر و عکس‌برداري به بيمارستان منتقل شد. پس از آن بود که رودريگو لاسمار، پزشک تيم ملي برزيل پس از معاينه نيمار اعلام کرد وي ادامه جام جهاني را به دليل آسيب ديدگي از ناحيه مهره کمر از دست داده است.
اکنون زونيگا که با خطا روي نيمار موجب شده وي جام جهاني را از دست بدهد تهديد به مرگ شده و شعارهاي نژادپرستانه‌اي نيز عليه او داده شده است. زونيگا نيز اعلام کرده به هيچ وجه در خطاي او عمدي در کنار نبوده و نمي‌خواسته به نيمار آسيبي بزند زيرا براي خطايش از سوي داور با کارت زرد هم روبه‌رو نشده است. در هر حال اما او در شبکه‌هاي اجتماعي با توهين‌ها و تهديدهاي زيادي روبه‌رو شده است.
مرجع : گل