به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۴۷۸۴۸

واکنش‌هاي پله و مارادونا به شکست برزیل

گروه ورزشي: اسطوره فوتبال آرژانتین از شکست تحقیرآمیز برزیل برابر آلمان خوشحال است. او بعد از بازی دستان خود را به نشانه عدد هفت به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد تا نشان دهد از این شکست خوشحال و از دشمنان فوتبال برزیل است.
واکنش‌هاي پله و مارادونا به شکست برزیل
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل وداع تلخی با جام جهانی 2014 داشت؛ جامی که در برزیل برگزار شد و طرفداران فوتبال در این کشور امیدوار بودند که جام را در خانه نگه دارند اما این تیم برابر آلمان متحمل شکست سنگینی شد و با نتیجه 7 بر یک بازی را واگذار کرد. بدون شک جهان فوتبال از این شکست غیرمنتظره سلسائو شوک زده شده است، اما یک نفر وجود دارد که از این شکست بسیار خوشحال است و آن دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین است.

مارادونا پس از شکست تحقیرآمیز برزیل برابر آلمان واکنش بسیار جالبی داشت و دستان خود را به نشانه عدد هفت به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد. این حرکت او بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشت. فوتبال برزیل و آرژانتین دو دشمن سنتی به شمار می آیند و هیچکدام از آنها چشم دیدن موفیقت دیگری را ندارد. گذشته از این اسطوره فوتبال آرژانتین بارها با پله مراورید فوتبال برزیل درگیر شده و چنین واکنش‌ها کاملا طبیعی است.

مارادونا با دستان خود تعداد گل‌هایی را که تیم اسکولاری دریافت کرده‌اند نشان می‌دهد و با این کار خود می‌خواهد ثابت کند که هر چند در برزیل به سر می‌برد اما از دشمنان اصلی فوتبال این کشور است. البته برزیلی‌ها هم از آرژانتین دل خوشی ندارند و بدون شک در دیدار امشب این تیم برابر هلند صدای سوت اعتراض آمیز آنها را خواهیم شنید. این حرکت مارادونا به نوعی مخالف با دوستی است که بین نیمار و مسی وجود دارد چرا که این دو بازیکن هرچند از دو کشور رقیب هستند اما رابطه صمیمی با هم دارند.

پله: قهرمانی ششم بماند برای جام جهانی روسیه!
در همين حال پله می‌گوید برزیل قهرمانی ششم خود در جام جهانی را در روسیه به دست می‌آورد.
سطوره فوتبال برزیل پس از اینکه تیم کشورش سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را در نیمه نهایی جام جهانی مقابل آلمان متحمل شد به حریف بابت این پیروزی تبریک گفت. پله گفت: ما ششمین قهرمانی را در روسیه به دست می‌آوریم. به آلمان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. او ادامه داد: همیشه گفته‌ام که فوتبال مجموعه‌ای از شگفتی‌هاست. هیچ‌کس در دنیا انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشت.