به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۱ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۴۸۰۸۶

اظهارات وكيل فرزندان هاشمی رفسنجاني

گروه سياسي: وکیل پرونده مهدی هاشمی از رسیدگی به پرونده موکل خود در ۱۱ مردادماه خبر داد و گفت: امیدواریم عادلانه به این پرونده رسیدگی شود.
اظهارات وكيل فرزندان هاشمی رفسنجاني
محمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ختم برادر دكتر مصطفی معین در جمع خبرنگاران درباره آخرین رسیدگی‌های پرونده موکل خود اظهار داشت: این پرونده بعد از اینکه بیش از یک سال برای رفع نقص به دادسرا رفته بود، بدون اینکه نقایصی برطرف شود به دادگاه برگشته و 11 مردادماه وقت رسیدگی به آن تعیین شده است. وی افزود: ما تنها امیدمان این است که این پرونده در دادگاه برخلاف دادسرا عادلانه رسیدگی شود چرا که در دادسرا همانطور که رئیس دادگاه آقای سراج اعلام کرده‌اند کیفرخواستی داده شد که ایرادات سنگینی داشت بنابراین امیدوارم دادگاه عادلانه رسیدگی کند.

وکیل پرونده مهدی هاشمی همچنین به اظهارات امروز آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مورد عدم رسیدگی به پرونده فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: ما خودمان امیدواریم به این پرونده عادلانه رسیدگی شود، چرا که بنده از 4 سال پیش نیز که این اتهامات مطرح شد به صورت جدی به دنبال آن بودم. علیزاده همچنین در مورد پرونده های فائزه و فاطمه هاشمی گفت: فائزه هاشمی تبرئه شده و فاطمه هاشمی نیز به 6 ماه حبس تعلیقی محکوم شده است. وی درباره شکایتش از رسایی نیز گفت: منتظر اقدام دادگاه ویژه روحانیت هستیم. شکایت از این نماینده انجام گرفته است و روند آن انجام شده ولی از ادامه کار هنوز اطلاعی نداریم.