به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۸۸۱۰

نیمار: فوتبال برزیل از اروپا عقب افتاده

گروه ورزشي: ستاره تیم ملی برزیل عنوان کرد فوتبال این کشور با اروپا فاصله گرفته است و برزیل هرچه زودتر باید برای جبران این فاصله تلاش کند.
نیمار: فوتبال برزیل از اروپا عقب افتاده
تیم ملی برزیل با هدایت لوئیس فیلیپه اسکولاری انگیزه زیادی برای موفقیت در جام جهانی داشت اما این تیم در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با شکست سنگین 7 بر یک برابر آلمان و سپس 3 بر صفر برابر هلند به رتبه ای بهتر از چهارمی دست نیافت. به این ترتیب آرزوی برزیلی‌ها برای قهرمانی در جام جهانی به ناامیدی تبدیل شد تا این تیم نتواند ششمین قهرمانی در جام جهانی را کسب کند.

نیمار ستاره تیم ملی برزیل درباره شرایط فوتبال این کشور گفت: باید قبول کنیم فوتبال برزیل از فوتبال اروپا عقب افتاده است و این موضوع بیشتر به خاطر ضعف ساختاری فوتبال در کشور برزیل است. برای مثال هر جلسه تمرین در اروپا به صورت جدی برگزار می شود. در اروپا هر جلسه تمرین مثل یک بازی فوتبال جدی گرفته می شود و همین باعث پیشرفت بازیکنان شده است اما در برزیل این موضوع متفاوت است. شما گاهی بیشتر از حد معمول تمرین می کنید و گاهی کمتر. دیگر موضوعی که به فوتبال ما اسی می زند این است که بازیکنان برزیلی در تمرینات تیم‌شان تمرکز ندارند و به چیز‌های دیگری فکر می کنند این موضوعی است که برزیل در آن مشکل دارد.

مهاجم تیم ملی برزیل در ادامه گفت: من فکر می کنم فوتبال برزیلی از اروپا عقب است. خیلی عقب تر از تیم‌هایی چون آلمان و اسپانیا. ما از آن ها عقب افتاده ایم و باید این مسئله را درک کنیم و برای کم کردن فاصله آن بکوشیم. نیمار که در بازی برزیل و کلمبیا به شدت مصدوم شد در حال حاضر نمی تواند همراه تیم باشگاهی اش به تمرین بپردازد.
مرجع : ايسنا