کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه يك فارغ‌التحصيل بورسيه‌هاي قانوني

2 مرداد 1393 ساعت 12:25

گروه سياسي: يك فارغ‌التحصيل بورسيه‌هاي قانوني متن زير را براي بهارنيوز ارسال كرده است:


مدیر محترم سایت وزین بهار نیوز
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
احتراما پیرو ۳۰۰۰ بورسیه غیر قانونی دولت قبل که قطعا بعدا همگی به عضویت علمی مراکز علمی و دانشگاه ها درخواهند آمد. مواردی از تجربه خویش به شرح ذیل به استحضار می رسانم امیدوارم نسیت به انتشار اقدام لازم را معمول فرمایید تا شایدبه گوش مسولین برسد: 

اینجانب با امتحان اعزام به خارج وزارت علوم تحقیقات و فناوری و اخذ بورس رسمی به کشور انگلستان اعزام ودر یکی از مهمترین و معتبر ترین دانشگاه در رشته خودم مشغول به تحصیل شدم و پس از اتمام تحصیل علی رغم اینکه پست خوبی هم آن دانشگاه به اینجانب پیشنهاد داده بود به کشور عزیزمان برگشتم. از سال ۸۹ تا کنون به جمع تکمیل انواع کاغذها، نامه ها و فرم های که از نظر وزنی به بیش از ۵ کیلو می رسد تا کنون موفق به عضویت در هییت علمی سازمان خود نشده‌ام و هر روز بهانه های مختلفی می آورند! این در حالی است وزرات علوم دانشجویان خود را بلا فاصله پس از فارغ التحصیلی هیات علمی می کند. 

اینجانب امتحان بورس اعزام، پدیرش دانشگاه، وثیقه های لازم، ارز دانشجویی، ارزشیابی مدارک و حکم اشتغال به کار را از وزرات علوم گرفته ام حال که می خواهم عضو هییت علمی شوم باید از قانون من درآوردی سازمان خود استفاده کنم. بنابر این در کشور ما این فرق فاحش بین کسانی که بورس رسمی می شوند که به جایی وصل نیستند کار به جایی نمی برند اما 3000 نفر بورس غیر قانونی شده و از همه امتیازات نبز استفاده می برند! 
حال که وزیر محترم و شجاع جناب آقای دکتر فرجی دانا با شجاعت این موضوع را پیگیری می کند مورد هجمه دلواپسان قار گرفته اند. اینجانب آمادگی کامل داشته مستندات بیشتری در صورت لزوم برای چاپ ارایه نمایم. خواهشمند است فعلا از انتشار نام اینجانب خودداری فرمایید. ومن ا...التوفیق


کد مطلب: 49321

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/49321/نامه-يك-فارغ-التحصيل-بورسيه-هاي-قانوني

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir