به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۵ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۹۵۳۶

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014/تصاوير

گروه فرهنگي: براساس بررسي هاي جديد پايگاه رتبه سنجي نوربس در سال 2014، «رابرت داوني جي آر» بازيگر نقش«مردآهني» براي دومين سال پياپي، عنوان پردرآمدترين بازيگر مرد سال 2014 را بدست آورد.
«رابرت داوني جونيور» : 75 ميليون دلار
براساس اين گزارش درآمد رابرت داوني جي آر از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 تغييري نكرده همانند سال گذشته باثروت 75ميليون دلاري عنوان پردرآمدترين بازيگر مرد سال را براي دومين بار يدك مي كشد. «داوني» در حالي اين عنوان را بدست آورد كه در سال 2014 هيچ فيلم پرفروشي را به اكران نرسانده است و تنها در فيلم «سرآشپز» به كارگرداني «جان فاوريو» ظاهر شده است ولي مسلم است كه اين درآمد از فيلم كم فروشي همچون «سرآشپز» نبوده است و همچنان از تبعات فروش فيلم «مردآهني 3» است. از سويي او تا پايان سال 2013 از سود فروش اين فيلم ميلياردي بهره برده است. «مردآهني 3» با يك ميليارد و 200 ميليون دلار سومين فيلم باشگاه ميليارديها است. «داوني» درحال حاضر نقش پليس آهني را در «انتقامجويان 2» احيا مي كند.



دوآين جانسون: 52 ميليون دلار
«جانسون» موفقيتهاي پي در پي در فيلمهاي «جي آي جو» و «سريع خشن» بدست آورد. او با بازي در فيلمهاي «هركول»(2014) و سن آندرياس(2015) همچنان موقعيت خود را در جدول پردرآمدهاي هاليوود حفظ كرده است.



«بردلي كوپر» : 46 ميليون دلار
«كوپر»با بازي در فيلم «خماري»، «كتاب بارقه اميد» و «زدوبند آمريكايي» موقعيت خود را در جدول سلبريتي 100 ارتقا داد. او با صداپيشگي «راكت راكون» در فيلم «نگهبانان كهكشان» همچنان در فهرست پردرآمدهاي هاليوود باقي خواهد ماند.



«لئوناردو دي كاپريو» :39 ميليون دلار
هرچند بازي در فيلم«گرگ وال استريت» يك ريسك سينمايي براي دي كاپريو بود، ولي حضور او در فيلمهاي «جانگو» و "گتسبي بزرگ» همچنان او را در فهرست پردرآمدهاي هاليوود نگه داشته است.



«كريس همسورث» : 37 ميليون دلار
دو قسمت فيلم پرفروش «تور» و در ادامه بازي در فيلم «سايبر» براي همسورث كافي است كه در فهرست پردرآمدهاي هاليوود قرار بگيرد.



«ليام نيسون» : 36 ميليون دلار
ستاره اكشن فيلم «تيكن» با امضاء قرارداد قسمت سوم درفهرست وارد شده است.



«بن افلك» : 35 ميليون دلار
تنها قرارداد بازي در فيلم «بتمن مقابل سوپرمن» براي «بن افلك» كافي است كه او را تا 5 سال آينده در فهرست پردرآمدترين بازيگران نگه دارد.



«كريستين بيل» : 35 ميليون دلار
«بيل» امسال دومين نامزدي اسكار را براي بازي در فيلم زد وبند آمريكايي بدست آورد. او به زدي در فيلم پرهزينه «اكسدوس» ساخته ريدلي اسكات روي پرده مي رود.



«ويل اسميت»: 32 ميليون دلار
اگرچه فيلم «پس از زمين» يك شكست سينمايي بزرگ براي اسميت بود ولي دنياي تهيه كنندگي و حضور در فيلم «آني» همچنان اسميت را در فهرست بازيگران پردرامد نگه داشته است.



«مارك والبرگ» : 32 ميليون دلار
فيلمهاي والبرگ در سالهاي قبل كمتر از 500 ميليون دلار نبوده است. نمونه آن «تد» و «تنها بازمانده» است. او در ماه جاري با فيلم «ترانسفورمر4» روي پرده رفته و به نظر مي رسد رتبه او در سالهاي آينده بالاتر رود.

مرجع : سينما خبر