به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۸۸۰

«جیمی فاکس» در نقش «تایسون»

گروه فرهنگ و هنر: کمپانی فیلم فاکس قصد دارد فیلمی بر اساس زندگی «مایک تایسون» بوکسور معروف آمریکایی با بازی «جیمی فاکس» در نقش اصلی تولید کند.
«جیمی فاکس» در نقش «تایسون»
«جیمی فاکس» بازیگر سرشناس و برنده اسکار هالیووودی در جدیدترین محصول کمپانی فاکس قرار است در فیلم زندگی‌نامه «مایک تایسون» بوکسور معروف آمریکایی با فیلمنامه‌ای از «ترنس وینتر» نویسنده فیلم «گرگ وال استریت» مقابل دوربین برود. به گزارش ورایتی، این بازیگر 47 ساله قرار است به کمک جلوه‌های بصری و ایجاد تغییرات در چهره‌اش در نقش جوانی «مایک تایسون» یکی از خشن‌ترین بوکسورهای تاریخ ایفای نقش کند.

«جیمی فاکس» در سال (۲۰۰۴) برای بازی در فیلم «ری» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و یک جایزه گولدن گلوب بهترین برای فیلم موزیکال یا کمدی شد و در همان سال بود که نقش‌آفرینی وی در فیلم «وثیقه» او را نامزد دریافت جایزه اسکار نقش مکمل مرد کرد. از مهم‌ترین فیلم های «جیمی فاکس« می‌توان به فیلم «جانگوی آزادشده» اثر کارگردان مشهور آمریکایی، «کوینتین تارانتینو» اشاره کرد که جیمی در آن نقش جانگو، برده‌ی سیاه‌پوستی را بازی می‌کند که از بردگی آزاد شده و به دنبال همسرش می‌رود. وی همچنین در فیلم جدید «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» نیز نقش‌آفرینی کرده است.
مرجع : ایسنا