کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فينال گینس‌کاپ؛ منچستریونایتد3 لیورپول1

14 مرداد 1393 ساعت 12:19

گروه ورزشي: شیاطین سرخ با برتری برابر رقیب دیرینه، به قهرمانی در جام اینترنشنال آمریکا رسیدند.


 تیم های منچستریونایتد و لیورپول در فینال رقابت های اینترنشنال کاپ ( جام گینس ) در میامی آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شیاطین سرخ با برتری برابر رقیب دیرینه به مقام قهرمانی این مسابقات رسیدند. لیورپول در نیمه اول توسط جرارد در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در نیمه دوم یونایتد به بازی برگشت و با گل های رونی (55)، ماتا (57) و لینگارد (88) به پیروزی رسید.

در نیمه اول این دیدار بازی پایاپایی را شاهد بودیم، هر دو تیم اشتباهاتی داشتند و فرصت های چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. لیورپول در دقیقه 14 با خطای جونز روی استرلینگ صاحب ضربه پنالتی شد و جرارد بر خلاف حرکت ده خیا توپ را به تور دروازه چسباند. در ادامه نیمه اول، هر دو تیم در موقعیت های خوبی صاحب ضربه آزاد شدند ولی هیچ یک به سرانجام نشست.

در آغاز نیمه دوم یونایتد بلکت و کلورلی را به جای اوانز و فلچر وارد زمین کرد. در حالی که لیورپول توسط لمبرت یک موقعیت خوب را در همان ابتدای نیمه دوم روی اشتباه هررا به دست اورده بود، یونایتد بود که طی دو دقیقه به بازی برگشت. ابتدا پاس خوب هررا به چیچاریتو، وی را در سمت راست زمین صاحب توپ کرد، سانتر عالی وی با ضربه رونی به زاویه مخالف بازی را به تساوی کشاند. سپس ماتا دو دقیقه بعد روی همکاری تیمی، ضربه اش را به سمت دروازه حریف روانه کرد که بعد از تغییر حهت اندک در برخورد با ساخو، به تور دروازه نشست.

جریان مسابقه بعد از گل دوم یونایتد کمی افت کرد، و موقعیت های کمتری هم حاصل شد. در این بین دو تیم نیز تعویض های بیشتری کردند. بازیکنانی مانند، امره چان، لوکاس، ایبه، کولو توره برای لیورپول و لینگارد، کاگاوا، نانی نیز برای یونایتد به میدان رفتند. سرانجام تکلیف مسابقه با گل زیبای لینگارد نهایی شد. فرار خوب یانگ از سمت راست با سانتر به بیرون وی همراه شد، کاگاوا مهار خوبی روی توپ نداشت ولی لینگارد جوان از پشت به محوطه جریمه اضافه شد و ضربه اش را به قعر دروازه نواخت.
یونایتد با این برد، به قهرمانی در جام گینس کاپ رسید.
ترکیب یونایتد:
ده خیا، جونز، اوانز، اسمالینگ، والنسیا، یانگ، فلچر، هررا، ماتا، رونی ، هرناندز
ترکیب لیورپول:
مینوله، ساخو، اشکرتل، جانسن، کلی، آلن، جرارد، استرلینگ، لمبرت، کوتینیو، هندرسون


کد مطلب: 50321

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/50321/فينال-گینس-کاپ-منچستریونایتد3-لیورپول1

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir