به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۵۰۳۳۷

جای خالی معدنی در تمرین تیم ملی والیبال

گروه بین الملل: ملی‌پوشان والیبال ایران امروز (سه شنبه) در حالی تمرینات خود را پیگیری کردند که جای خالی حسین معدنی محسوس‌تر از همیشه به چشم می‌خورد.
جای خالی معدنی در تمرین تیم ملی والیبال
با وجود این که "حسین معدنی" از حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری در کنار تیم ملی والیبال حضور نداشت، اما بعد از فوت وی در اوایل هفته‌ تمرین تیم ملی حال و هوای دیگری پیدا کرد. بر خلاف همیشه شور و نشاط همیشگی در تمرین ملی‌پوشان وجود نداشت. بازیکنان اگر چه با تمام توان کار می‌کردند، اما همچنان غم از دست دادن سرمربی سابق خود را احساس می‌کردند.

تیم ملی والیبال مطابق معمول صبح امروز کار خود را با تمرین وزنه آغاز کرد. بازیکنان پس از انجام حرکات کششی و بدنسازی به کار نرم با توپ پرداختند. تمرین دریافت و سرویس برای گرم شدن بخش دیگری از برنامه‌های ملی‌پوشان را تشکیل می‌داد. در نهایت مرور برنامه‌های تاکتیکی به ویژه در توپ های برگشتی و دفاع روی تور تمرکز اصلی تمرین ملی‌پوشان را تشکیل می‌داد. در حاشیه اردوی تمرینی زمزمه‌هایی در بین بازیکنان به چشم می خورد که نشان می‌داد تمایل سفر به آمریکا و تشکیل اردوی تمرینی در این کشور را ندارند.

تیم ملی والیبال امروز در حالی تمرین کرد که اسلو بودان کواچ پیش از شروع کار با توپ به محمد موسوی و سعید معروف استراحت داد. ملی‌پوشان والیبال ایران بامداد فردا تهران را به مقصد اتریش ترک می‌کنند و پس از سفری طولانی به نیویورک و لس آنجلس پرواز خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران سه روز قبل از مسابقات قهرمانی جهان به تهران باز می‌گردد تا با تمام نفرات به مسابقات قهرمانی جهان برود. علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی که به این دوره از اردو دعوت شده بود به دلیل آماده نبودن ویزا نمی‌تواند به آمریکا سفر کند.
مرجع : ایسنا