به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۵۰۵۱۵
ديدارهاي دوستانه باشگاهي

شکست بارسلونا از ناپولي در بازي تداركاتي

گروه ورزشي: بازي‌هاي تدارکاتي تيم‌هاي باشگاهي قاره اروپا با شکست نايب قهرمان فصل گذشته لاليگا و قهرمان بوندس‌ليگاي آلمان پيگيري شد.
شکست بارسلونا از ناپولي در بازي تداركاتي
ديدارهاي دوستانه باشگاهي در ساير نقاط مختلف دنيا نيز ادامه پيدا کرد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال بارسلونا در استاده ژنو سوئيس برابر ناپولي ايتاليا به ميدان رفت و در پايان با نتيجه يک بر صفر تن به شکست داد. تک گل اين بازي را بلريم ژمايلي در دقيقه 80 براي آبي‌پوشان جنوب ايتاليا به ثمر رساند.

در ديگر بازي دوستانه مهمي که بامداد امروز (پنج شنبه) برگزار شد، در پرتلند آمريکا تيم فوتبال بايرن مونيخ، قهرمان فصل گذشته بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان به مصاف تيم آل استار ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا (MLS) رفت و با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد. در اين بازي نخست روبرت لواندوفسکي در دقيقه 8 براي باواريايي‌ها گلزني کرد اما در ادامه رايت فيليپس در دقيقه 51 و لاندن دوناوان در دقيقه 70 براي تيم ستارگان MLS گلزني کردند.

ديشب (چهارشنبه) اما ميلان ايتاليا هم در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم چيواس گوادالاخاراي مکزيک رفت و با نتيجه 3 بر صفر پيروز شد. امبايه نيانگ در دقيقه 19، ماريو بالوتلي در دقيقه 37 و پاتزيني در دقيقه 72 گل‌هاي اين بازي را به ثمر رساندند.
نتايج ساير بازي‌هاي دوستانه باشگاهي به شرح زير است:
وردربرمن صفر ..................................... هانوفر 2
اسلاسک وروکلا صفر ......... بورسيا دورتموند 3
استوک سيتي 2 ........... رئال بتيس صفر
گالاتاسراي صفر.... اتلتيکومادريد صفر
اورتون يک ............ سلتاويگو 3
اودينزه يک ..... پوردنونه صفر