به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۵۰۵۳۶
سليمي: هواداران نبايد هر چه خواستند بگويند

نمره مردودي ليدرها و كانون هواداران فولاد

گروه ورزشي: دروازه‌بان تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هواداران نبايد از دقيقه يک هر چه مي‌خواهند بگويند.
نمره مردودي ليدرها و كانون هواداران فولاد
متاسفانه به دليل ضعف شديد كانون هواداران فولاد و ليدرهاي اين تيم، سكوهاي طرفداران فولاد همواره ملتهب است و در حاليكه پس از اتفاقات غيرورزشي رخ داده در ديدار فولاد با السد قطر، انتظار مي رفت مسئولان اين باشگاه فكري به حال سكوها بكنند امشب در ديدار مقابل پرسپوليس باز هم حوادث مختلف و ناخوشايندي توسط تعدادي از افراد مشاهده شد. 

براي مثال و به گزارش فارس، بعد از گل دوم فولاد در دقيقه 52 هواداران تيم فوتبال فولاد خوزستان به کنايه عليه علي دايي شعار سر دادند و فرياد زدند «دايي حيا کن پرسپوليسو رها کن»!! حسين ابن‌قاسم سرپرست فولاد به سمت تماشاگران رفت و از آنها خواست که عليه دايي شعار ندهند.  گفتني اينكه در تمام دقايق بازي از روي سكوي تماشاگران به روي چشمان دروازه بانان هر دو تيم ليزر مي انداختند!! حركات اين چنيني در ديدار با السد قطر، شامل پرتاب سنگ به سوي كمك داور و انداختن ليزر به چشم دروازبانان و حتي داوران و شعارهاي انحرافي و قوميتي و ...باعث بروز مشكلات حاشيه اي زيادي شد، به گونه اي كه احتمال محروميت اين تيم در ديدارهاي خانگي فصل آينده ليگ باشگاههاي آسيا وجود دارد.

در همين رابطه، علي سليمي پس از پيروزي مقابل پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بين من و ارشاد يوسفي هيچ فرقي ندارد اما اگر هواداران دوست دارند که مشکلاتي به وجود بيايد من ديگر درباره‌اش حرفي ندارم اين نمي‌شود از دقيقه يک هواداران هر حرفي که دوست دارند به ما بزنند.

وي افزود: ما بازي مهمي را مقابل پرسپوليس داشتيم. با اين همه مشکلات تيم و باشگاه دست و پنجه نرم مي‌کند و هوادار هم، هر کاري دوست دارد انجام مي‌دهد اگر هوداران مي‌خواهند تيمي قوي و کامل داشته باشيم بايد صبور باشند. سليمي ادامه داد: 5 بازيکن ما امروز متولد سال 73 و 74 بودند و چندين بازيکن هم از تيم ما جدا شدند پس هفته به هفته بهتر مي‌شويم اگر هم دوست ندارند بهتر شويم هر کاري مي‌خواهند انجام بدهند ما 4 دروازه‌بانيم که همه بايد دروازه فولاد را حفظ کنيم و اين اصلاً درست نيست که بخواهيم با روحيه يک دروازه‌بان و بازيکن با حرفي که دوست داريم مقابله کنيم ما همه به دنبال يک هدفيم و به نظرم بين هيچ گلري فرقي ندارد اما از دقيقه يک آقايان داشتند ارشاد را تشويق مي‌کردند.