به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۷ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۵۰۶۱۷

اقتصاد از ساپورت‌پوشی زنان لطمه می‌بیند!

گروه سياسي: امام جمعه مشهد با بیان اینکه فرهنگ ساپورت پوشی زنان و دختران بی‌حجاب موجب شده تا در اقتصاد مشکل پیدا کنیم، گفت: این وضعیت مایه تاسف است که در توسعه و اعتلای فرهنگ دینی، مسئولین کاری انجام ندهند.
اقتصاد از ساپورت‌پوشی زنان لطمه می‌بیند!
به گزارش ایسنا، سیداحمد علم الهدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مشهد مقدس که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) برگزار شد، اظهارکرد: با انتقاد از سخنان یکی از مسئولین اجرایی مبنی بر اینکه «نباید برای ساپورت پوشی زنان غصه خورد»، عنوان کرد: جریان اقتصادی از ساپورت پوشی زنان لطمه می‌بیند چرا که ما در اقتصاد مقاومتی چالشی نداریم، بلکه در اقتصاد وابسته به غرب دچار چالش شده‌ایم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ساپورت پوشی زنان و دختران بی‌حجاب موجب شده تا در اقتصاد مشکل پیدا کنیم، تاکید کرد: این وضعیت مایه تاسف است که در توسعه و اعتلای فرهنگ دینی، مسئولین کاری انجام ندهند. بعد از سالیان سال وزیر علوم غیرتمندی پیدا شد که عنوان کرد تکریم زنان در دانشگاه منوط به جدا سازی و تفکیک کلاس دختران و پسران است، ولی متاسفانه یک عده مخالفت کردند.

امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی شهردار متدینی در تهران پیدا شده که معتقد است در محیط کار و شغل اداری مقام زن باید مورد تکریم قرار گیرد. وی با بیان اینکه «باید افرادی که دارای سمت‌های اجرایی هستند با این گونه مسائل برخورد کنند»، اظهارکرد: شما مسئولین با ترویج بی‌حجابی چه کسی را می‌خواهید از خود راضی نگه دارید، چرا که نتیجه کار شما جز برخورد جامعه مسلمین با عده‌ای لاابالی چیز دیگری نخواهد بود.