به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۵۰۸۸۲

تقدیر از ثریا حکمت و اشک‌های مهناز افشار

گروه فرهنگ و هنر: نمایش دورهمی زنان شکسپیر به کارگردانی بهاره رهنما با حضور ثریا حکمت به صحنه رفت و گروه اجرایی در میان اشک‌های آرام مهناز افشار و سحر دولتشاهی اجرای خود را به این بازیگر پیشکسوت تقدیم کردند.
تقدیر از ثریا حکمت و اشک‌های مهناز افشار
نمایش دور همی زنان شکسپیر نوشته و کار بهاره رهنما شب گذشته 19 مرداد ماه نیز با اتفاقات گوناگونی همراه بود. در این اجرا، ثریا حکمت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون حضور داشت و بهاره رهنما این اجرا را به او تقدیم کرد. ثریا حکمت بعد از اجرای نمایش در میان تشویق تماشاگران روی صحنه رفت و با خواندن متن کوتاهی از تمام کسانی که در این مدت با او همراهی کرده‌اند، سپاسگزاری کرد. او گفت: از شما ممنونم که من فراموش شده را دوباره به یاد آوردید و با من همراه شدید.

در تمام مدتی که ثریا حکمت سخن می‌گفت، بازیگران این نمایش که همه خانم هستند‌، مهناز افشار،‌ سحر دولتشاهی، بهاره رهنما‌، نسیم ادبی‌، کمند امیر سلیمانی‌ و بهنوش بختیاری آرام آرام اشک می‌ریختند. بهاره رهنما با همراهی حسین هدایتی تهیه‌کننده نمایشش هدیه‌ای را به رسم یادبود به ثریا حکمت تقدیم کرد. در اجرای شامگاه گذشته به جز ثریا حکمت هنرمندان دیگری همچون سامان مقدم، علی قربان‌زاده‌، رحمت امینی و ... در میان تماشاگران این نمایش حضور داشتند.

اما تقدیر از ثریا حکمت تنها اتفاق اجرای شب گذشته‌ «دور همی...» نبود،در آغاز نمایش و با اینکه از سوی سالن تذکر داده شده بود که هیچ تماشاگری حق ندارد از نمایش فیلم بگیرد،‌ یکی از تماشاگران با موبایلش از نمایش فیلم گرفت و بهاره رهنما و سحر دولتشاهی با بداهه گویی در میان اجرای نمایش به این تماشاگر تذکر دادند که نباید فیلم بگیرد.

رهنما خطاب به این تماشاگر گفت: دوست عزیز لطفا از مهمانی ما فیلم نگیرید! و سحر دولتشاهی نیز خطاب به او تذکر داد: ما امشب مهمان خانه ژولیت هستیم و درست نیست شما از دور همی ما فیلم بگیرید! با وجود این تذکر، باز هم یکی از دیگر از تماشاگران، با موبایلش فیلم گرفت و این بار راهنمای سالن ناچار شد موبایل او را بگیرد. نمایش دورهمی زنان شکسپیر هر شب ساعت 19 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
مرجع : ایسنا