به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۵۰۸۸۹
متقاضیان به شعب بانکها مراجعه کنند

پرداخت 11.5 هزار وام ازدواج در سه روز

گروه اقتصادی: از عید سعید فطر همزمان با 11 مردادماه سال جاری تا پایان روز سه شنبه مورخ 14 مردادماه بالغ بر 11.525 فقره تسهیلات از سوی بانک های فعال در سامانه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.
پرداخت 11.5 هزار وام ازدواج در سه روز
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد که طبق پیگیری‌های به عمل آمده از بانک های عامل جهت تسریع در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تفاهم شد بانک‌های مذکور حداکثر همکاری لازم را در این رابطه انجام دهند. بر این اساس از متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه ازدواج درخواست می‌شود ضمن مراجعه به سامانه یادشده ( با کد رهگیری مربوطه) درصورت تعیین شعبه، حداکثر ظرف 12 روز کاری به شعبه مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

در عین حال به علت کثرت مراجعه متقاضیان به سامانه ازدواج بعضاً ممکن است سامانه با تاخیر در پاسخگویی مواجه شود که متقاضیان می‌بایست در زمان های متفاوت، نسبت به ثبت نام یا بررسی آخرین وضعیت خود در سامانه اقدام کنند. همچنین از آنجایی که برخی از بانک ها در بعضی استان‌ها با تراکم ثبت نام متقاضیان مواجه هستند، درصورت ثبت نام متقاضی جدید، اعطای تسهیلات با تأخیر چندماهه روبرو خواهد شد. براین اساس بانک هایی که با کثرت متقاضی استانی در صف روبرو هستند، امکان ثبت نام جدید در سامانه را ندارند و متقاضیان جدید ‌باید از بین بانک های فعال در سامانه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مرجع : ایسنا