به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۵۰۹۰۱

علی جومونگ دستگیر شد

گروه حوادث: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: با اقدام مقتدرانه ماموران کلانتری 12 عباسی، اوباش معروف ملقب به علی جومونگ که با شرارت‌های مکرر خود موجب سلب آسایش مردم شده بود، دستگیر شد.
علی جومونگ دستگیر شد
سرهنگ پاسدار "فرهنگ نوروزی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به گزارش عوامل کلانتری 12 عباسی در پی وقوع شرارت‌های مکرر در محله سیلاب و احمد آباد توسط فردی ملقب به علی جومونگ که موجبات ناآرامی و سلب آسایش اهالی را فراهم آورده بود موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: در پی تماس شهروندان مبنی بر اینکه علی جومونگ مجددا اقدام به عربده کشی و راهبندان در محله احمدآباد کرده است بلافاصله عوامل گشت در محل حاضر و فرد مذکور را پس از تعقیب و گریز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی افزود: متهم از افراد شرور و اوباش محل است که با شرب خمرهای متعدد اقدام به تخریب اموال و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی می‌کرد. نوروزی تشریح کرد: پلیس همواره سدی مستحکم در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند ایستاده وهرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.
مرجع : ایسنا