به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۰۹۰۹

تیراندازی مرگبار در هتل آمریکایی

گروه بین الملل: تیراندازی در یکی از هتل‌های «نیواورلئانِ» آمریکا یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
تیراندازی مرگبار در هتل آمریکایی
این حادثه تیراندازی صبح روز گذشته (یکشنبه) در هتلی در منطقه توریستی و فرانسوی‌نشین نیواورلئان اتفاق افتاده است. بنابر اظهارات پلیس، چهار مرد جوان در این حادثه درگیر بوده‌اند. همچنین طبق اظهارات دو شاهد حاضر در صحنه، دو مردی که با یکدیگر درگیر شده بودند ظاهرا حالت عادی نداشته و تحت تاثیر مصرف مواد بوده‌اند.

این چهار نفر که حدود 20 سال داشتند، دوستانی بودند که برای ملاقات یکدیگر در اتاقی از این هتل اقامت داشتند. یکی از این مردان جوان با شلیک گلوله یکی از دوستان خود را از ناحیه سینه مجروح و پس از آن نیز خودکشی کرده است. پس از بالا گرفتن درگیری دو نفر دیگر که شاهد درگیری بودند برای درخواست کمک از پرسنل هتل و خبر کردن پلیس از اتاق خارج شده بودند.

ماموران پلیس پس از رسیدن به محل حادثه برای ورود به اتاق تلاش کردند اما ضارب اسلحه خود را به سمت آنها نشانه گرفت. پس از گذشت چند ساعت مذاکره بین پلیس و فرد مسلح، صدای شلیک دیگری در اتاق شنیده شد و نهایتا زمانی که پلیس وارد اتاق شد، ضارب خودکشی کرده بود. به گزارش آسوشیتدپرس، فرد زخمی نیز به بیمارستان منتقل شد. بنابر اظهارات پلیس، دو اسلحه در این اتاق پیدا شده اما تاکنون پلیس از هویت این افراد اطلاعاتی منتشر نکرده است.
مرجع : ایسنا