به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۴۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۵ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۵۱۳۹۴
4 تيم، 270 دقيقه بدون گل زده

اولین وقت استراحت تاریخ لیگ‌برتر در اهواز

گروه ورزشي: 4 تيم ملوان، سايپا، پيکان و نفت مسجدسليمان در پايان هفته سوم ليگ‌برتر موفق به گشودن دروازه حريفان خود نشدند.
 از بين اين4 تيم سايپا به دليل انتقادهاي سرمربي اش به کارلوس کي‌روش سرمربي تيم‌ملي‌ در جام‌جهاني بيش از سايرين تحت فشار است. ملوان که مغلوب تراکتورسازی شد در بازی قبلی مقابل صبا شانس های گلزنی زیادی را از دست داد و البته نفت مسجدسلیمان هم در دو بازی خارج از خانه مقابل سایپا و پیکان می‌ توانست به گل برسد. سایپایی ها هم این طلسم را از چشم سیدمهدی رحمتی می‌ بینند که در بازی دوم مقابل پیکان درخشش خیره کننده ای داشت. پیکان هم که تا به حال دور از انتظار نمایش داده، به داوری بازی اول مقابل سپاهان معترض است. این 4 تیم در هفته چهارم باید قفل از پای مهاجمان باز کنند. سایپا با استقلال بازی دارد، ملوان میزبان پرسپولیس است، مسجدسلیمانی ها به میهمانی صبای قم می‌ روند و پیکان هم در تبریز میهمان گسترش است.

اولین وقت استراحت تاریخ لیگ برتر در اهواز
برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر وقت استراحت بین بازی گرفته شد. در دیدار استقلال خوزستان و نفت تهران، محمد ملکی داور دیدار به دلیل گرمای بیش از حد هوای اهواز در دقیقه 30 در سوتش دمید تا بازیکنان گلویی تازه کنند و پس از آن دوباره سوت شروع مجدد بازی را زد. پیش از این حتی در بازی های جام جهانی هم این اتفاق روی داده بود، اما این برای اولین بار است که در کشورمان چنین اتفاقی روی می دهد. گرمای هواي اهواز در روز جمعه بیش از 45 درجه اعلام شد. 

نگاهی به آمار گلزنی در هفته سوم لیگ
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با ثبت 12 گل به پایان رسید. پر گل‌ترین بازی هفته در فولاد شهر بین سپاهان و استقلال بود که چهار گل داشت. در هفته دوم رقابتها، 11 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد، تا رکورد هفته نخست لیگ برتر با 15 گل همچنان دست نخورده باقی بماند.