به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۵۱۵۳۶

استفاده از استیضاح برای روشنگری‌

گروه سیاسی: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری با بیان اینکه از فرصت استیضاح فرجی دانا برای آگاهی بخشی به نمایندگان و مردم استفاده خواهیم کرد، گفت: امیدوارم نمایندگان با توضیحات وزیر علوم قانع شده و اجازه فعالیت او را صادر کنند.
استفاده از استیضاح برای روشنگری‌
دکتر مجتبی صدیقی ، درباره استیضاح دکتر فرجی دانا اظهار کرد: در هر صورت بخشی از نمایندگان مجلس ابهام‌هایی دارند. ما هم از این موضوع استقبال می‌کنیم تا در فرصت استیضاح و حضور در مجلس، نمایندگان محترم به طور دقیق در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت علوم قرار بگیرند و از سیاست‌هایی که همه آنها در چارچوب قانون و مقررات است و خواهد بود آگاه شوند و بیشتر در جریان فعالیت‌ها و سیاست‌های وزارت علوم قرار گیرند بالاخره مسیری است که پیش‌بینی شده و ان‌شاءالله ختم به خیر خواهد شد. 

وی با ابراز امیدواری مبنی بر قانع شدن نمایندگان با توضیحات وزیر علوم در جلسه استیضاح گفت: ان‌شاءالله با توضیحات فرجی دانا مشخص شود ابهامات نمایندگان جا نداشته و به هر حال آنها توجیه شوند و قضیه حل شود. صدیقی در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه‌ جلسه استیضاح وزیر علوم، خاطر نشان کرد: ما نباید در این باره پیش‌بینی کنیم، اما امیدوارم با توضیحات و روشنگری‌هایی که انجام خواهد شد نمایندگان اجازه بدهند وزارت علوم با توان بیشتری به ویژه در آغاز سال تحصیلی جدید به فعالیت خود ادامه بدهد. فکر می‌کنم بدنه مجلس شورای اسلامی واقعیتها و مسیر وزارت علوم را به‌حق تشخیص دهند و به دنبال آن اجازه تداوم فعالیت دکتر فرجی دانا را بدهند.
مرجع : ایسنا