کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به کارگران مجوز ندادیم تا دیگران هم مجوز نخواهند!

دليل ندادن مجوز براي تجمع در ايران!!

28 مرداد 1393 ساعت 9:05

گروه سياسي: وزیر کشور می‌گوید مخالفت با صدور مجوز برای راهپیمایی روز کارگر به علت «هزینه‌های» احتمالی بالا و نیز احتمال درخواست مشابه برای روز پرستار و کارمند بوده است!


 عبدالرضا رحمانی‌فضلی٬ در گفتگو با روزنامه «شرق» در پاسخ به علت مخالفت‌ها با صدور مجوز راهپیمایی برای روز کارگر گفت: «اگر برای موضوعات مشابه مثل روز کارگر این اجازه را می‌دادیم، برای روز ‌کارمند و پرستار هم این تقاضا از ما می‌شد!» وزیر کشور افزود: «روز ۲۲ بهمن و قدس همه‌جا تعطیل است و ما راحت کنترل می‌کنیم، اما اگر شما بیایید و وسط هفته بخواهید راهپیمایی خود را انجام بدهید، تهران و شهرهای بزرگ قفل می‌شود و هزینه‌هایی که به کشور وارد می‌شود بسیار بالاست.»
وی در بخش دیگری از این گفتگو، راه‌اندازی برنامه ۳۰: ۲۰ در تلویزیون هنگامی که معاونت سیاسی صدا و سیما را بر عهده داشت را جزو «افتخارات» خود دانسته و گفته است: «این‌ها جزو افتخارات من است و به عملکرد خودم افتخار می‌کنم. الان هم برگردم همین‌گونه عمل می‌کنم.» وی علت راه‌اندازی این برنامه و سايت باشگاه خبرنگاران جوان را چنین تشریح کرده است: «مردم برای هیچ خبری نباید به هیچ رسانه‌ای مراجعه کنند منشا و مرجع خبر باید رسانه ملی باشد. این سیاست من در حوزه خبر بود.»


کد مطلب: 51753

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/51753/دليل-ندادن-مجوز-براي-تجمع-ايران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir