کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش سازمان زندان‌ها به حادثه قزلحصار

ایسنا , 28 مرداد 1393 ساعت 18:09

گروه جامعه: رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به اخبار رسانه‌های معاند نظام در خصوص حادثه قزلحصار واکنش نشان داد.


اصغر جهانگیر در خصوص حادثه‌ای که چند قبل روز در این ندامتگاه روی داد، گفت: چند نفر از محکومان جرایم سنگین مواد مخدر که اجرای حکم اعدام آنها صادر شده بود برای فرار از اجرای حکم زندانیان را تحریک کردند. وی ادامه داد: این محکومان با تحریک برخی از زندانیان دیگر و ایجاد سر و صدا و زد و خورد صوری سعی در سوراخ کردن دیوار و فرار داشتند که خوشبختانه با تدابیر به کار گرفته شده نقشه آنها خنثی و فضای زندان خیلی سریع آرام و عادی شد.

وی درباره اخبار رسانه‌های معاند گفت: گرچه متاسفانه اینگونه دروغ‌پردازی‌ها برای رسانه‌های غیرحرفه‌ای که در انعکاس اخبارشان صداقت ندارند به امری متداول تبدیل شده است. وی ادامه داد: اینگونه اتفاقات و واکنش‌ها در زمان اجرای حکم امری است که احتمال بروز آن قابل پیش‌بینی می‌باشد و برای همین آموزش‌های لازم به ماموران ارائه شده که اوضاع را بدون هیچگونه آسیبی مدیریت کنند.

جهانگیر همچنین در خصوص اجرای حکم اعدام نیز گفت: این حادثه خللی در اجرای حکم به وجود نیاورد. وی همچنین درباره حادثه آتش‌سوزی در زندان شهرکرد گفت که تحقیقات در خصوص این حادثه در حال انجام است و به محض به نتیجه رسیدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 51829

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/51829/واکنش-سازمان-زندان-ها-حادثه-قزلحصار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir