به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۵۱۹۲۴

حریق مرگبار در سعادت‌آباد

گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار در یک آشپزخانه صنعتی در سعادت‌آباد خبر داد.
حریق مرگبار در سعادت‌آباد
سیدجلال ملکی در این باره گفت: به دنبال یک مورد حادثه حریق در منطقه سعادت‌آباد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه در ساعت 5:43 بامداد امروز به محل حادثه اعزام کردند. وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: حریق دریک آشپزخانه صنعتی به مساحت 70 متر مربع رخ داد و شعله‌های آتش تمام این فضا را در بر گرفت و در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حضور دو کارگر در داخل فضای آشپزخانه خاطرنشان کرد: دو کارگر هنگام وقوع حریق مشغول استراحت بودند که شعله‌ور شدن محل آنان را غافلگیر کرده و امکان خروج‌شان از ساختمان فراهم نشد. ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی یک گروه از آتش‌نشانان دو کارگر را در حالی که به شدت دچار سوختگی شده بودند به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ یکی از این کارگران را به دلیل شدت بالای سوختگی تایید کرده و کارگر دیگر را که کمتر از 20 سال سن داشت، در حالی که به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات گروه دیگر آتش‌نشانان برای اطفای حریق اظهار کرد: در حالی که شعله‌های آتش گسترش و سرایت به دیگر اماکن بود، آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در آشپزخانه صنعتی از سوی کارشناسان در دست بررسی گفت: آتش‌نشانان پس از ایمنی محل در ساعت 7:30 به عملیات خود خاتمه دادند.
مرجع : ایسنا