به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۵۲۱۲۱

دی‌ماریا از مسی و رونالدو بهتر است

گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین با انتقاد از باشگاه رئال مادرید آنخل دی‌ماریا را بهتر از مسی و رونالدو توصیف کرد.
دی‌ماریا از مسی و رونالدو بهتر است
آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی رئال مادرید فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشت اما سیاست‌های باشگاه رئال مادرید در جذب بازیکن باعث شده تا بهترین بازیکن این تیم در فصل گذشته جایی در ترکیب این تیم نداشته باشد. سزار منوتی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین با انتقاد شدید از باشگاه رئال مادرید گفت: دی‌ماریا فصل گذشته از مسی و رونالدو هم بهتر بود و مایه تاسف است که رئال چنین بازیکنی را در ترکیب خود نگه نمی‌دارد. عملکرد دی‌ماریا در فصل‌های گذشته بسیار خوب بوده و به نظر من او فصل گذشته بهترین بازیکن جهان بود. آنچه رئال با این بازیکن انجام می‌دهد بی‌عدالتی محض است. آن‌ها بازیکنی مثل خامس رودریگز را می‌خرند که به طور کامل به خاطر بعد تبلیغاتی است.

آنخل دی‌ماریا در تابستان 2010 از بنفیکا راهی رئال مادرید شد و تاکنون بیش از 100 بازی برای این تیم انجام داده است. هرچند قرارداد دی‌ماریا با رئال مادرید تا پایان 2018 اعتبار دارد اما به نظر می‌رسد این بازیکن آرژانتینی فصل جدید در ترکیب کهکشانی‌ها جایی نداشته باشد.
مرجع : ایسنا