به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۵۲۳۶۶

دستگیری قاتل فراری در بهشهر مازندران

گروه حوادث: فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری قاتل اصلی یک درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری قاتل فراری در بهشهر مازندران
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در روز پنج‌شنبه هفته گذشته بین تعدادی از جوانان یکی ازمحلات بهشهر که منجر به جراحت شدید فردی به نام "یزدان– ج" 21 ساله شده بود بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامی بهشهر افزود: نامبرده توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او به نتیجه رسیده و مضروب به دلیل شدت خونریزی در بیمارستان جان باخت.

جعفری تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر بلافاصله اقدامات تخصصی و پلیسی را با هدف دستگیری عوامل اصلی درگیری که بلافاصله پس از ارتکاب به قتل از محل منتواری شده بودند با در دستور کار قرار دادند. جعفری خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در همان روز حادثه بدون فوت وقت و انجام اقدامات کارآگاهی دو نفر از عوامل مشارکت کننده در درگیری را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به ادامه تحقیقات و انجام اقدامات تخصصی پلیسی از سوی ماموران انتظامی بهشهر اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر با انجام تحقیقات پلیسی و بکارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند عامل اصلی و مرتکب این جنایت به نام " کمیل - الف " را که در یکی از محلات این شهرستان مخفی شده بود شناسائی و دستگیر کنند. متهم ضمن اعتراف به قتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
مرجع : ایسنا