به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۵۲۳۷۷

لغو تصميم‌ براي ممانعت از تشويش‌ افكار!

گروه ورزش: دبیر شورای امنیت کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: باشگاهها و فدراسیون فوتبال پیشتر تصمیم گرفتند اجازه حضور دوربین های صدا و سیما را در مسابقات ندهند که دبیرخانه شورای امنیت کشور این تصمیم را لغو کرد و دوربین ها مکلف به پخش مسابقات شدند.
حسین ذوالفقاری درباره تصمیم دبیرخانه شورای امنیت کشور در خصوص موضوع اختلافی بین صداو سیما و فدراسیون فوتبال گفت: مدیران 16 باشگاه فوتبال لیگ برتر تصمیم گرفته بودند که اجازه ندهند دوربین های صدا و سیما به داخل باشگاهها برای ضبط مسابقات بروند. وی ادامه داد: طبق بررسی ها این اختلاف بین باشگاهها و صدا و سیما بخاطر بروز مسائل مالی میان این دو نهاد بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به تصمیم دبیر خانه شورای امنیت کشور برای مشکل پیش آمده اشاره کرد و گفت: در صورت پخش نشدن مسابقات فوتبال احتمال تشویش افکار عمومی و تاثیر گذاری منفی بین مردم به وجود می آمد که بدین سبب دبیرخانه شورای امنیت کشور در این باره تصمیم گرفت. ذوالفقاری تصریح کرد: طبق تصمیم دبیرخانه شورای امنیت کشور، فدراسیون موظف شد تا دستور خود و باشگاهها را لغو کند و مانع ورود دوربین های صداو سیما به باشگاه نشود.

وی اضافه کرد: صدا و سیما و فدراسیون باید با هم تفاهم کنند و مشکلات پیش رو را حل کنند؛ چنانچه به توافق نرسیدند فدراسیون خواسته‌های خود را از طریق وزارت ورزش و جوانان و نیز دولت و مجاری قانونی پیگیری نماید. به گفته دبیر شورای امنیت کشور این موضوع بررسی شد و دوربین ها باید در ورزشگاه حضور یابند که البته فدراسیون نیز دستور دبیرخانه شورای امنیت کشور را ابلاغ کرد.
مرجع : ايرنا