به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۲۸۸۰

شليک پايان راه کيف قاپان خيابان وليعصر

گروه حوادث_رسانه ها: رييس کلانتري 112 ابوسعيد از دستگيري دو سارق زاغ‌زن که در محدوده خيابان ولي‌عصر (عج) اقدام به کيف قاپي از شهروندان مي‌کردند خبر داد.
شليک پايان راه کيف قاپان خيابان وليعصر
به گزارش مردم سالاری، سرهنگ کيومرث حسنوند رييس کلانتري 112 ابوسعيد در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ساعت 17 و 45 دقيقه 29 مردادماه عوامل گشت اين يگان حين گشت‌زني در خيابان وليعصر به راکب و ترک نشين يک دستگاه موتورسيکلت طرح ويو که در حال زاغ‌زني بودند، مشکوک شده و آنان را تحت نظر گرفتند. وي با بيان اينکه در خلال تعقيب و مراقبت نامحسوس پليسي مشاهده شد متهمان وارد پياده‌رو شده و ترک نشين موتورسيکلت قصد قاپيدن کيف يکي از شهروندان را دارد، اظهار داشت: با عملکرد سريع مأمورين نامبردگان متوقف و بلافاصله دستگير شدند.

سرهنگ حسنوند در ادامه افزود: در بازرسي بدني از متهمين يک قبضه چاقو که در زير پيراهن ترک‌نشين جاسازي شده بود کشف که ناگهان راکب با رها نمودن موتورسيکلت اقدام به فرار نمود که با شليک يک تير هوايي دستگير و در نهايت هر دو به کلانتري منتقل شدند. رييس کلانتري 112 ابوسعيد خاطرنشان کرد: هر دو متهم که «داوود» (راکب) و«قادر» (ترک نشين) نام داشتند ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود مبني بر زاغ‌زني و کيف‌قاپي شهروندان در محدوده خيابان وليعصر (عج) پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني و کشف ساير جرايمشان در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.