به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۵۳۱۱۴
جام جهاني بسکتبال - اسپانيا

شکست تيم ملي بسکتبال ايران برابر برزيل

گروه ورزشي: تيم ملي بسکتبال ايران در دومين ديدارش از جام‌جهاني بسکتبال به مصاف برزيل رفت و تن به شکست داد.
شکست تيم ملي بسکتبال ايران برابر برزيل
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از جام جهانی بسکتبال به مصاف برزیل رفت و در این مسابقه که نسبت به توانش عملکرد خوبی داشت با نتیجه 79 بر 50 تن به شکست داد. شاگردان مهمد بچیروویچ در این دیدار کوارتر نخست را 18 بر 17 به سود خود تمام کردند اما در کوارتر‌های بعدی با نتایج 23 بر 6، 21 بر 12 و 18 بر 14 مغلوب شدند و در نهایت بازی را واگذار کردند. ایران در بازی اول خود هم مقابل اسپانیا مغلوب شده بود. بچیروویچ در این مسابقه مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی را به عنوان بازیکن شروع کننده وارد زمین کرد.
ایران در سومین مسابقه خود ساعت 18 امروز دوشنبه به مصاف صربستان می‌رود.

کاظمي با ارزش‌ترين بازيکن ايران شد

در دومين ديدار تيم ملي ايران در جام جهاني بسکتبال، ارسلان کاظمي، موثرترين بازيکن ايران بود.
در دومین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال که به شکست 79 بر 59 این تیم مقابل برزیل انجامید، ارسلان کاظمی، موثرترین بازیکن ایران بود. بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 توانست 2 امتیاز، 3 ریباند و 2یک پاس گل به نام خودش ثبت کند.
در تیم ملی برزیل نیز گارسیا با 12 امتیاز و 3 ریباند موثرترین بازیکن تیمش و زمین بود.

پيروزي تيم ملي بسکتبال فرانسه برابر صربستان

تيم بسکتبال فرانسه در ديداري نزديک توانست صربستان را شکست دهد و نخستين بردش در جام جهاني را جشن بگيرد. در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال دو تیم صربستان و فرانسه که در گروه ایران قرار دارند به مصاف هم رفتند در این مسابقه که در پایان این مسابقه پایاپای فرانسه در ثانیه‌های پایانی با نتیجه 74 بر 73 به پیروزی رسید و نخستین بردش را رقم زد. صربستان در کوارترهای اول و دوم با نتایج 21 بر 20 و 21 بر 14 اما در کوارترهای سوم و چهارم با نتیجه 26 بر 20 و 14 بر 11 تن به شکست داد تا در نهایت فرانسه برنده رقابت شود.

در این مسابقه جفری لائورن از فرانسه با کسب 19 امتیاز، 6 ریباند و تاثیرگذاری 21 بهترین بازیکن تیمش بود و در طرف مقابل نیز میروسلاو رادولجیکا با کسب 21 امتیاز، 7 ریباند و تاثیرگذاری 21 بهترین بازیکن میدان بود اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. در دیگر مسابقه و از گروه سوم، فنلاند و اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان فنلاند 81 بر 76 اوکراین را شکست داد. در دیگر مسابقه سنگال در مصاف با پورتوریکو با نتیجه 82 بر 75 به پیروزی رسید و اسلوونی نیز 89 بر 68 مکزیک را شکست داد.