به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۵۳۳۲۶
جبهه اصلاح‌طلبان يا جبهه اصلاحات؟

جبهه مردمی فومني به جبهه بدلي پیوست!

گروه سياسي: سخنگوی «جبهه اصلاح‌طلبان» گفت: در جلسه شب گذشته درخواست برخی از احزاب برای عضویت در جبهه اصلاح‌طلبان مورد بررسی قرار گرفت و با عضویت حزب مردمی اصلاحات به دبیر کلی حجت‌الاسلام فومنی موافقت شد.
جبهه مردمی فومني به جبهه بدلي پیوست!
مجید محتشمی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مباحثی پیرامون مسائل داخلی و مذاکرات هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بهارنيوز، گروه موسوم «جبهه اصلاح‌طلبان» سه سال پيش توسط برخي افراد و در آستانه انتخابات مجلس نهم راه اندازي شد كه مشابهت اسمي زيادي به ائتلاف اصلي اصلاح‌طلبان (شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات) داشت و به همين دليل توسط فعالان سياسي اصلاح‌طلب به عنوان يك گروه بدلي اصلاحات و دست ساخته اصولگرايان براي انشقاق در بين اصلاح طلبان خصوصا در ايام انتخابات از آن ياد مي‌شود. خصوصا اينكه افرادي چون فومني همواره ديدگاههاي خود را از طريق خبرگزاري فارس و باشگاه خبرنگاران صدا و سيما مطرح مي‌كنند!

شاخص‌ترين چهره اين گروه مصطفي كواكبيان (حزب مردمسالاري) بود كه اخيرا از اين گروه جدا و به گروه اصلي اصلاح طلبان (شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات) پيوست. اين شورا، گروه هاي عمده اين طيف سياسي همچون مجمع روحانيون مبارز، كارگزاران، جبهه مشاركت، مجاهدين انقلاب اسلامي، حزب اسلامي كار و ... را شامل مي شود اما پس از انتخابات سال 88 و حوادث آن، به دليل مشكلات قضايي از جمله بازداشت برخي دبيران كل و مسئولان برخي احزاب آن بوجود آمد، فعاليت هايش به حداقل رسيد.

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۶:۱۵
خداوكيلي خودتون از اين خبر سر در مي آريد؟!!!!
بيچاره اصلاح طلبي!!!!!! (249686)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۹:۲۳
با توجه به آگاهی روزافزون مردم جای نگرانی نیست و مردم به راجتی طلا را از مس تشخیص میدهند.
اما بهار جان من گله دارم که چرا خوانندگانت رو شکنجه ی روحی میدی!!! میگی چطوری؟ خب فدات شم میای نظرات طنزآمیز شجونی رو میذاری اما قسمت اظهارنظر خوانندگان نمیذاری. آخه شکنجه از این بدتر هم داریم؟؟!! (249773)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۲۳:۳۹
نام تشکل ها چه اهمیتی داره؟
مهم عملکرد اون هاست که باید دید واقعا اصلاح طلبانه است یا نه؟ (249859)