به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۵۳۳۶۳
شايعه‌اي كه رنگ واقعيت خواهد گرفت

واتس‌اپ هم خدمات رایگان صوتی ارائه می‌دهد

گروه فناوري: شایعه ارائه خدمات صوتی "واتس اپ" به 600 میلیون مشترک خود بتدریج قوت می گیرد، و مطالب درز شده حکایت از "ناگزیری و قریب الوقوع" بودن این کاربرد جدید دارد.
واتس‌اپ هم خدمات رایگان صوتی ارائه می‌دهد
به گزارش "دفیوز جاپلین"، یک سایت معروف بازیهای اینترنتی، "تصاویر درز شده از صفحه کاربر جدید، توانایی ترجمه به زبان های دیگر در هنگام دریافت پیامهای صوتی از طریق واتس اپ" نشان می دهد. در صورت صحت این مطلب، واتس اپ نه تنها رقیبی سرسخت برای اسکایپ و وایبر می شود، بلکه با شبکه های تلفن بین المللی نیز به رقابت می پردازد. در ابتدای سال جاری میلادی شرکت فیسبوک، اپلیکیشن "واتس اپ" را به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری کرد، و "یان کوم" مدیرعامل واتس اپ در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونای اسپانیا اعلام کرد که بزودی خدمات صوتی واتس اپ به بازار خواهد آمد اما تداخل در سازگاری با فیسبوک "مسنجر" تا کنون مانع از عملی شدن این کاربرد شده است. گفته مي شود فیسبوک، سرمایه گذاری کلانی برای این سازگاری انجام داده است. بنا به گزارش ها، واتس آپ قصد دارد تعداد کاربران خود را در ظرف 5 سال آینده به 4 تا 5 میلیارد نفر برساند. وایبر و اسکایت هم اکنون 300 میلیون کاربر دارند.

gg
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ۰۸:۰۹
فرداست که فیلترش کنند! (249913)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ۰۸:۳۲
از انتخابات شورای شهر نمی خواین مطلب بزنین (249917)
حمیدرضا
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ۱۸:۳۷
خدایی فکر میکنی تو این مملکت این داستانها فرقی به حال کسی میکنه،، اینجا شب میخوابی صبح پامیشی میبینی، کلا اینترنت و تلفن و تلکس و مرس و همه چیو قطع کردن،، میخوای یه پیغام بفرستی باید عین دوران صفویه با الاغ بفرستی،،!!! همه مردم هم میفرستند خیلی هم خوشحال،، خدارو شکر،، (250094)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۲ ۲۲:۱۶
عزیزان فیلتر کننده بجنبند قبل از اینکه جامعه به خاطر این فناوری جدید از دست بره!!!!!!!!!!
ما به همون نامه و چاپار راضی هستیم ها!!!!؟؟؟؟ (250114)