به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۳۵۱۴

رکورد جهان را در بازي‌ آسيايي رسمي مي‌کنم

گروه ورزشی: قوي‌ترين مرد جهان گفت: رکوردي را که در مراسم رکوردگيري تيم ملي وزنه‌برداري به ثبت رساندم، در بازي‌هاي آسيايي رسمي مي‌کنم.
رکورد جهان را در بازي‌ آسيايي رسمي مي‌کنم
بهداد سلیمی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران به بازی‌های آسیایی گفت: خوشبختانه بچه‌ها همگی شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. متاسفانه مصدومیتم از ناحیه زانو آزار دهنده است و امیدوارم در مدت باقیمانده تشدید نشود. وی ادامه داد:‌ وزنه‌برداری تیم پرامیدی در این رقابت‌ها دارد و بچه‌ها در مراسم رکوردگیری عملکرد خوبی داشتند و همه در حد کسب مدال هستند امیدوارم نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

دارنده مدال طلای المپیک در خصوص تعویق مراسم تقدیر از قهرمانان گفت: من هم اکنون این موضوع را شنیدم و در جریان آن نیستم و نمی‌دانم چه بگویم مسلما این موضوع خبر خوبی نیست. جوایزی که باید در سال‌های قبل پرداخت می‌شد باز هم به تعویق افتاد. رشته‌هایی که لیگ‌های قدرتمندی ندارد تمام امیدشان به پرداخت این جوایز است تا مخارج خود را تامین کنند اما این خبر در چنین زمانی خبر خوبی نیست.

سلیمی در خصوص اینکه چه زمانی رکوردی که در مراسم رکوردگیری وزنه‌برداری به ثبت رساند،‌ رسمی خواهد کرد،‌ گفت: ان‌شاءالله رکورد جهان را در بازی‌های آسیایی رسمی می‌کنم. وزنه‌برداری تیم خوب و یکدستی دارد و امیدواریم نسبت به دوره قبل هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی مدال‌های بیشتر و خوشرنگ‌تری کسب کنیم.
وی در خصوص عملکرد نه چندان مطلوب وزنه‌برداران در رکوردگیری تیم ملی ایران گفت: وقتی تمام بچه‌ها وزنه‌هایشان می‌افتد حتما ایراد از تخته بوده به نظرم تخته برای رکوردگیری مناسب نبود.
مرجع : فارس