به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۳۵۲۳

راموس:بايد به تصميمات‎ رئال احترام گذاشت‎

گروه ورزشی: سرخيو راموس پيش از بازي تيم ملي کشورش مقابل فرانسه در کنفرانس مطبوعاتي به سوالات پرتعداد خبرنگاران پاسخ داد.
راموس:بايد به تصميمات‎ رئال احترام گذاشت‎
این مدافع در بخشی از حرفهایش اعلام کرد هرگز به حرفهای رونالدو در انتقاد از خریدهای باشگاه پاسخ نداده است:
بازی دوستانه: هیچ بازی برای ما دوستانه نیست. باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم و آماده این بازی شویم. برای اسپانیا بازی دوستانه وجود ندارد.
نسل جدید لاروخا: در فوتبال نمی‌توان در گذشته زندگی کرد. تجربه خوبی از جام جهانی برزیل نداشتیم. حالا باید با امید و انگیزه به آینده نگاه کنیم. آماده چالش‌های جدید می‌شویم. در تیم ملی باید همیشه به بازی‌ها مثل یک بازی رسمی نگاه کنیم. سعی می‌کنیم که جام جهانی را فراموش کنیم و به تجربه‌های جدید بیاندیشیم.

خاطرات: تغییر کلی داشتیم و از کسانی که حضور دارند خرسند هستیم چرا که در این سالها همه چیزشان را برای تیم ملی گذاشتند.
انتقادات از تیم ملی اسپانیا: جام جهانی زیاد خوب نبود اما وقتی در برزیل باختیم برخی انتقادات زیاده از حد بودند. به هرحال ما نسلی هستیم که برای اسپانیایی‌های زنده قهرمانی به ارمغان آوردیم.

ماندن دل بوسکه: همچون گذشته به دل بوسکه اعتماد داریم. او یک گزینه مناسب برای چالش‌های جدید است. فلسفه بازی خود را حفظ می‌کنیم و هویتمن یکسان می‌ماند.
رونالدو: هرگز قصدم پیغام فرستادن به او نبود. او نه تنها یک هم تیمی بلکه یک دوست خوب است. از نظر من باشگاه تصمیم می‌گیرد و باید احترام گذاشت، همین و بس.
مدافعان وسط تیم ملی: آلبیول در تیمش فیکس است، پیکه این جا نیست چرا که مصدوم است و خاوی مارتینز مصدوم است اما بر می‌گردد. سن خوزه و بارترا نیز این جا هستند.